خواننده زیرزمینی و «رپر» معروف ایرانی در دیدار خود با مدیر کل سابق دفتر موسیقی ارشاد در خصوص سبک کار خود توضیح جالبی را داده بود.
کد خبر: ۸۵۲۴۷۷
جزئیات دیدار «خواننده رپ» با یکی از مدیران سابق ارشاد

به گزارش جام جم نوا به نقل از فرهنگ و هنر ، پیروز ارجمند، مدیر کل مستعفی دفتر موسیقی وزارت ارشاد در خصوص دیدارهای خود با برخی رپرهای سرشناس در دوران مدیریت خود گفت: بنده در دوران مدیریت خود جلساتی با برخی رپرها داشتم که یکی از آنها دیدار با یاسر بختیاری ملقب یه «یاس» بوده است.

وی ادامه داد: به اعتقاد بنده «یاس» جز کسانی بود که با توجه به ترانه های سالمی که در آثار خود به کار می برد، توانایی تطبیق شرایط و آثار خود را با وضعیت مورد نظر جامعه را داشت.

ارجمند خاطرنشان کرد: در دیدار کوتاهی که با «یاس» داشتم، پس از آنکه به وی در خصوص سبک کار سالمی که اغلب از نگاه اجتماعی تولید می‌کند، صحبت کردم، «یاس» به نکته قابل تاملی اشاره کرد و گفت:«من قبل از آنکه اثری را منتشر کنم، آن اثر در ابتدا برای پدر و مادر و اعضای خانواده ام می‌گذرام و اگر احساس کنم که آن اثر با ویژگی های اخلاقی و حرمت خانواده سازگار است، سپس نسبت به انتشار آن اقدام می‌کنم».

ارجمند در پایان گفت: البته این شیوه های رایج رپ در کشور ، هیچ گاه ایده آل بنده در قالب سبک «گفتاواز» مورد نظر بنده در دوران تصدی بنده در وزارت ارشاد نبوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها