توافق زوج جوان برای طلاق پس از 5 سال جدایی عاطفی

زوج جوان بعد از 5 سال جدایی در نهایت، تصمیم به طلاق رسمی گرفتند. آنها به شعبه 268 دادگاه خانواده آمده‌اند تا 5 سال جدایی عاطفی را با مهر طلاق تکمیل کنند.
کد خبر: ۸۵۱۸۴۲

مرد جوان به قاضی می‌گوید: آقای قاضی من و همسرم پنج سالی می‌شود که از هم جدا شده ایم و با هم زندگی نمی‌کنیم. ولی در این مدت همسرم به خاطر لجبازی قبول نمی‌کرد که به صورت رسمی از هم جدا شویم. او مرا با مهریه‌اش تهدید می‌کرد و می‌گفت اگر بخواهم او را طلاق دهم باید تمام مهریه‌اش را بپردازم. من هم که پول مهریه را نداشتم، برای همین 5 سال تمام هر دویمان زندگی سختی را گذراندیم و فقط اسممان در شناسنامه هم بود. در این مدت ما مرتب با هم کلنجار می‌رفتیم و حتی وساطت اطرافیان هم هیچ تاثیری نداشت. من و رزیتا فقط توانستیم 13 ماه در کنار هم زندگی کنیم و بعد از آن به خاطر این‌که با هم تفاهم نداشتیم تصمیم گرفتیم جدا شویم. اما 5 سال طول کشید تا این تصمیم اجرا شود. در این مدت من و رزیتا همیشه با هم کلنجار می‌رفتیم. نه من پول مهریه داشتم و نه رزیتا حاضر به بخشش مهریه‌اش می‌شد. تا این‌که چند وقت پیش من با زنی آشنا شدم و تصمیم به ازدواج گرفتم. اما باز هم با مخالفت همسرم روبه‌رو شدم تا این‌که در نهایت تصمیم گرفتم هرطور شده پول مهریه او را جور کنم. من 480 عدد سکه به عنوان مهریه به همسرم بدهکارم که می‌توانم به صورت اقساط و در حد توانم این مهریه را بپردازم. همچنین مبلغی را هم به‌عنوان پیش‌قسط قرض کرده‌ام که آن را پرداخت می‌کنم. فقط می‌خواهم از این زن برای همیشه جدا شوم.

زن جوان نیز می‌گوید: من همیشه گفته‌ام و الان هم می‌گویم تنها در صورتی حاضر به جدایی می‌شوم که شوهرم مهریه‌ام را بپردازد. حالا که بعد از 5 سال قبول کرده مهریه را قسطی بدهد من هم حرفی ندارم.

در پایان تلاش قاضی برای منصرف کردن این زوج از جدایی بی‌نتیجه می‌ماند و حکم طلاق صادر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها