تیم ملی شمشیربازی در پی کسب دو سهمیه در رقابت‌های ریودوژانیرو است

رقص شمشیر زیر پرچم المپیک

جام جم ورزشی : شمشیرباز گیلانی با انصراف برابر حریفی از رژیم اشغالگر قدس از ادامه رقابت های جهانی مجارستان و کسب امتیاز سهمیه المپیک کنار رفت .
کد خبر: ۸۵۱۶۶۷
شمشیرباز گیلانی مقابل حریفی از رژیم اشغالگر قدس حاضر نشد

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از ایرنا، سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز یکشنبه در این خصوص گفت: محمد رهبری شمشیرباز ملی پوش گیلانی مقابل حریف اسراییلی حاضر نشد و از مسابقات جهانی مجارستان حذف شد .

سعید علیپور افزود : این ورزشکار شایسته گیلانی در قسمت انفرادی اسلحه سابر رقابت های جهانی با شش پیروزی برابر شمشیر بازانی از کشورهای آلمان، کره جنوبی، کانادا، اوکراین، مجارستان و ویتنام به جدول 36 نفره راه یافت .

وی اظهار کرد : در این مرحله که شب گذشته باید انجام می شد ، محمد رهبری ورزشکار گیلانی برابر حریف اسراییلی حاضر نشد و از دور رقابت ها کنار رفت و شانس کسب امتیاز سهمیه المپیک این مسابقات را از دست داد .

وی ادامه داد : این ملی پوش شایسته گیلانی پیش از این در رقابت های جهانی، آسیایی و بین المللی اسپانیا، روسیه و سنگاپور 40 امتیاز سهمیه المپیک 2016 ریوی برزیل را کسب کرده بود.

وی بیان کرد : محمد رهبری در ادامه رقابت های شمشیربازی قهرمانی جهان به همراه دو شمشیرباز اسلحه سابر ایران در قسمت تیمی ، به مصاف حریفان خود خواهد رفت .

سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد : رقابت های شمشیربازی قهرمانی جهان با حضور بیش از 200 شمشیرباز از 33 کشور به مدت سه روز در مجارستان برگزار می شود.

علیپور در ادامه اضافه کرد : این ملی پوش گیلانی پس از این رقابت ها، آذر ماه سال جاری در رقابت های جهانی کسب امتیاز سهمیه المپیک در آمریکا به میدان خواهد رفت.

وی گفت : محمد رهبری پیش تر در رقابت های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی به همراه تیم ملی شمشیربازی ایران در قسمت اسلحه سابر عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را کسب کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها