در این اسلاید شو خبری بیننده شاهد صحنه‌هایی تاسف بار از وقوع سیل شدید در ایلام و کوهدشت خواهد بود که وقوع سیل در کوهدشت علاوه بر خسارتهای مالی،‌جان سه نفر را نیز گرفت.
کد خبر: ۸۵۱۱۲۶
وقوع سیل در ایلام و کوهدشت +اسلاید شو

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از 1400 تن در سیل هشت استان کشور خبر داد و گفت که در پی این حادثه شش تن کشته شده و یک تن نیز مفقود شده است.

حسین درویشی در این باره گفت: امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل از روز پنجم آبان ماه آغاز شده و برابر آخرین آمارها تا عصر دیروز هشت استان آذربایجان شرقی، ایلام، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، لرستان و خوزستان متاثر از سیل و آبگرفتگی هستند.

وی با بیان اینکه به حدود 40 شهر و شهرستان از این هشت استان خساراتی وارد شده است، گفت: 390 امدادگر هلال احمر در قالب 110 تیم عملیاتی در این استان ها حضور دارند که برابر آخرین آمارها تا عصر دیروز به 1400 تن امدادرسانی کرده اند.

درویشی همچنین از اسکان اضطراری 72 تن خبر داد و گفت: 22 تن نیز به مناطق امن انتقال داده شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه یک تن نیز در سیل ایلام مفقود شده است، اظهارکرد: متاسفانه برابر آمارهای ما شش تن نیز در پی سیل جان خود را از دست داده اند که سه تن در استان لرستان و سه تن نیز در استان ایلام دچار حادثه شده اند.

وی اضافه کرد: همچنین 200 تخته پتو، 20 تخته موکت، 150 قوطی کنسروجات، 500 قرص نان و ... نیز میان حادثه دیدگان توزیع شده است.

منبع عکس: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها