پیشکسوتان سرخابی از یک‌شهرآورد ‌بارانی می‌گویند؟

شطرنج مظلومی و برانکو به‌روایت شهرآورد ‌81

دو مدیرعامل اسبق پرسپولیس و استقلال، شهرآورد هشتاد و یکم این دو تیم را در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما بررسی کردند.
کد خبر: ۸۵۰۹۸۱
بررسی شهرآورد هشتاد و یکم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل اسبق پرسپولیس در این برنامه گفت: هر دو تیم به سه امتیاز این دیدار احتیاج دارند و هیچکدام برای تساوی به زمین نمی روند.

حبیب الله کاشانی در پاسخ به سؤالی درباره امکان مساوی درآوردن این بازی گفت: صرف نظر از بازی روز جمعه همه چیز امکان پذیر است و پیشتر از این اتفاقات افتاده است.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس همچنین درباره استفاده از مدیران غیرورزشی در ورزش کشور افزود: اینکه تصور کنیم مدیر ورزشی باید حتماً سابقه ورزشی داشته باشد اصلاً درست نیست.

کاشانی همچنین از تماشاگران رقابت روز جمعه در ورزشگاه آزادی خواست به حرمت درگذشتگان هر دو تیم از حواشی پرهیز و فقط تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.

مدیرعامل اسبق استقلال هم در این برنامه تلاش برای مساوی شدن رقابتها و مساوی درآوردن یک مسابقه فوتبال را نشدنی دانست و افزود: اگر چنین اتفاقی هم افتاده باشد کاری غیرشرافتمندانه است زیرا ضربه بسیار سنگینی به همه طرفهای فوتبالی وارد می کند.

علی فتح الله زاده با بیان اینکه برخی از مدیران بالادستی در ورزش بر اساس شرایطی که پیش می آید به مدیران زیر دستشان فشار می آورند گفت: حداقل مدت زمان مدیریت در باشگاههای پرطرفدار باید پنج تا 10 سال باشد.

وی با اشاره به اینکه 70 درصد مدیران ورزشی جهان غیر ورزشی هستند افزود: 65 درصد مدیران ورزشی آلمان از مدیران اقتصادی هستند اما در بحث فنی تنها مدیران ورزشی با سابقه شاغلند.

مدیرعامل اسبق استقلال نبود یک ترکیب منسجم از فوتبال در بالادست ورزش کشور ایجاد فرهنگ تخریب در فوتبال ، کیفیت پایین بازیها و کمبود امکانات ورزشگاهها را از جمله علتهای کاهش تعداد تماشاگران در ورزشگاهها دانست.

در ادامه برنامه این برنامه سرمربی پرسپولیس در ارتباط تلفنی گفت: تیم ما با کیفیت بالا آماده بازی شهرآورد است و من از بازیکنانم خواسته ام تا همه توانشان را به کار برند تا ضمن نشان دادن تصمیمشان برای برد هواداران پرسپولیس را خوشحال و راضی کنند.

برانکو ایوانکوویچ افزود: اگرچه پرسپولیس هم اکنون در رده هفتم جدول است اما اختلاف امتیاز تیمها بسیار کم است و همچنان امکان قهرمانی برای پرسپولیس وجود دارد.

سرمربی تیم استقلال هم در ارتباطی تلفنی با این برنامه گفت: ما در پی بازی خوب، موفقیت تیم و گرفتن سه امتیاز و حفظ صدرنشینی در جدول هستیم.

پرویز مظلومی افزود: بازی روز جمعه همچون همیشه حساسیت خاص خود را دارد و بازی سختی خواهد بود.

وی در پاسخ به سؤالی درباره علت ترک اردوی استقلال از سوی جاسم کرار بازیکن این تیم گفت: این بازیکن از باشگاه طلب دارد که قرار بود پس از دربی به آن پرداخت شود اما صبر و تحملش پایین است و باشگاه قطعاً با او برخورد خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها