فقط یک متهم از تیراندازی پلیس زنده ماند

جزییات هلاکت خلافکار مخوف در تهران

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی، قاتل و شرور سابقه دار سبزواری دستگیر شد.
کد خبر: ۸۵۰۳۲۵
جزییات هلاکت خلافکار مخوف در تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سید محمد هاشم‌زاده هاشمی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبر سبزوار با اشاره به جزئیات عملیات دستگیری شرور فراری، اظهار داشت: این شرور فراری به نام «ابوالفضل خالدوری» دارای سوابقی از جمله قتل، تجاوز، شرب خمر، خرید و فروش مواد مخدر و خمر در شهرستان است.

وی با بیان اینکه این شرور فراری در آخرین اقدام خود مبادرت به قتل یکی از شهروندان سبزواری کرده بود، افزود: عملیات دستگیری این شرور فراری بلافاصله در دستور کار کارگاهان قرار گرفت و تیمی از مجرب‌ترین و زبده‌ترین نیروهای اننظامی شهرستان برای دستگیری این فرد مامور شدند.

فرمانده انتظامی سبزوار با بیان اینکه شناسایی محل‌های اختفاء و ترددهای فرد شناسایی و کنترل شده بود، خاطرنشان کرد: متاسفانه خانواده این فرد نیز دارای سابقه شرارت بودند به طوری که پدر این خانواده نیز دارای چندین فقره جرم است.

هاشمی با بیان اینکه این فرد شرور با تهدید افراد زیادی قصد آزار، اذیت و قتل این افراد را نیز داشته است، عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، تحقیقات میدانی و کسب اخبار از مخبرین عملیات شناسایی و جست‌وجو برای دستگیری این فرد آغاز شد که در حین تحقیقات متوجه شدیم که این متهم به استان تهران گریخته است.

وی با بیان اینکه عملیات برای دستگیری این فرد با کسب نیابت قضایی از سوی دادگاه در استان تهران ادامه یافت عنوان کرد: متهم فردی بسیار حرفه‌ای بوده به طوری که از 12 خط تلفن همراه برای تماس با افراد باند خود استفاده کرده و مدام محل اختفای خود را نیز تغییر می‌داد.

فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به اینکه همدستان این فرد شرور نیز در تهران سکونت داشتند گفت: یکی از همدستان این فرد سربازی بود که با متهم قرابت نسبی داشته و با لباس نظامی از پادگان محل خدمت خود فرار کرده بود.

وی با بیان اینکه مامورین پس از 10 روز عملیات کنترل و مراقبت متهم را در سپیده دم امروز شناسایی و از پای درآوردند، افزود: مامورین ما در عین شجاعت این باند مسلح را تحت تعقیب قرار دادند که پس از توقف خودوری آنها، متهمین که چهار نفر بودند با سلاح به سمت مامورین حمله که در نهایت مامورین با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و رعایت ضوابط قانونی سه تن از افراد کشته و فرد چهارم نیز زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ هاشم زاده هاشمی با گلایه از افراد سود جود و شایعه‌ساز، افزود: متاسفانه برخی از رسانه‌ها این عملیات مهم نیروی انتظامی را با سیاه‌نمایی به انحراف کشاندند و متهمان را افرادی مظلوم و بی‌گناه نشان داده بودند.

فرمانده انتظامی سبزوار با بیان اینکه اخبار اعلام شده از سوی برخی از رسانه‌ها مبنی بر بازداشت مامورین ما در شهر تهران کذب است، افزود: مامورین مورد تقدیر دادستانی و فرماندهی انتظامی کشور قرار گرفته و در حمایت کامل هستند.

وی با بیان اینکه هدف ما در شهرستان حذف کامل شرارت و قانون گریزان است، افزود: در حال حاضر لیستی از افراد سابقه‌دار شهرستان تهیه شده و از آنها خواسته‌ایم که با توبه به دامان اجتماع باز گردند که اگر عمل شرارت باری انجام دهند با آنها برخورد می شود.

سرهنگ هاشم زاده هاشمی با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی تامین امنیت عموم شهروندان است افزود: ما در زمینه تامین امنیت اجتماعی به هیچ عنوان با برهم زنندگان نظم وامنیت مماشات و اغماضی به خرج نخواهیم داد و با همه برخورد قاطع می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها