در حالی از کپر به‌عنوان یکی از نمادهای محرومیت و فقر در جنوب کرمان یاد می‌شود که در یکی از جنوبی‌ترین شهرستان‌های کرمان ساخت هتل کپری در راستای محرومیت‌زدایی در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۵۰۰۱۶

وحدت عیدی، فرماندار قلعه گنج در گفت‌وگو با مهر در این باره اظهار کرد: با نظر استاندار کرمان قرار شده از سازه‌های کپر در منطقه برای احداث هتلی چهار ستاره در قلعه گنج استفاده و به سبک بومی و محلی از مهمان‌های این هتل پذیرایی شود.

وی با اشاره به انتخاب این شهرستان به‌عنوان نماد اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: ما سعی می‌کنیم با استفاده از داشته‌های شهرستان، محرومیت را از قلعه گنج حذف کنیم که یکی از این زمینه‌ها بومگردی در هتل کپری این شهرستان است که طی یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

به گفته وحدت عیدی، این هتل ۳۰اتاق دارد و مطابق با سنت‌های محلی و بومی تجهیز می‌شود و مورد استفاده گردشگران قرار خواهد گرفت که در نهایت به آشنایی مسافران با سنت‌های بومی و همچنین رونق گردشگری و کسب درآمد در منطقه می‌انجامد و می‌تواند نمونه‌ای موفق برای گرایش مردم محلی برای بومگردی باشد.

فرماندار قلعه گنج گفت: طرح اقتصاد مقاومتی از اوایل امسال در قلعه گنج در حال اجراست. مهم‌ترین محورهای این طرح در زمینه توسعه کشاورزی، دامپروری و توسعه گردشگری است که از هم‌اکنون موجب ایجاد روحیه شادابی و نشاط اقتصادی و اجتماعی در جامعه محلی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها