مرد در دادگاه خانواده:

زندگی کردن با 7 گربه برایم عذاب آور است

مرد جوان وقتی دید که همسرش مرتب تعداد گربه های خانگی اش را بیشتر می کند، تصمیم به گرفت به زندگی مشترکشان پایان دهد.
کد خبر: ۸۴۹۰۷۲
زندگی کردن با 7 گربه برایم عذاب آور است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی اوایل وقتی با همسرم ازدواج کردم متوجه شدم که او علاقه زیادی به نگهداری گربه دارد. من هم وقتی این همه علاقه را دیدم خودم برایش یک گربه خریدم تا از آن نگهداری کند. او هم کلی خوشحال شد و سعی کرد از این گربه نگهداری کند ولی این پایان ماجرا نبود.

وی افزود:همسرم چند ماه بعد با کلی التماس از من خواهش کرد تا یک گربه دیگر هم بخرد تا گربه اولی تنها نماند. من هم قبول کردم. ولی این تازه آغاز بدبختی های من بود. همسرم حتی به دو گربه هم اکتفا نکرد و هر چند ماه یکبار گربه دیگری می خرید. تا جاییکه تعداد گربه های خانه ما به 7 تا رسید.

این مرد ادامه داد: من هربار از سرکار برمی گردم کلی گربه در حیاط است که با آنها روبرو می شوم. از زندگی با این گربه ها و از اینکه همسرم تمام زندگی اش را وقف این گربه ها کرده است واقعا احساس ناراحتی و عذاب می کنم. چندین بار با همسرم صحبت کردم تا گربه ها را به کسی بدهد و لاقل یکی از آنها را نگهداری کند. ولی هرباراین پیشنهاد را می شنود چنان جنجالی به پا می کند که از حرف زدنم پشیمان می شوم. برای همین من هم وقتی این رفتارهای او را دیدم تصمیم گرفتم از او جدا شوم تا برود و با گربه هایش زندگی کند.

بعد از صحبت های این مرد، در پایان قاضی همسرش را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را هم بشنود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها