طارمی در صدر،‌ علی‌محمدی مهمان ناخوانده

ارزشمندترین بازیکنان لیگ تا پایان هفته نهم کدامند؟

جام جم ورزشی : برترین‌های هفته نهم لیگ برتر که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته برگزار شد، از نگاه 16 مربی این تیم‌ها انتخاب شدند.
کد خبر: ۸۴۸۹۴۵
برترین‌های هفته نهم لیگ برتر معرفی شدند

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین، خبرگزاری تسنیم در نظر دارد در پایان هر هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نظرخواهی از مربیان و آنالیزورهای تیم‌ها، 11 بازیکن برتر را انتخاب و معرفی کند. روش کار به این صورت است که مربیان یا آنالیزور‌های 16 تیم لیگ برتری، نفرات برتر تیم‌شان را به‌عنوان بهترین بازیکن معرفی کرده و به آنها از یک تا 10 نمره می‌دهند.

نمره 10 بهترین نمره است و هرچه نمره بیشتر باشد یعنی عملکرد بهتر بوده است. با توجه به اینکه 11 نفر باید در تیم منتخب قرار بگیرند، نفراتی به این تیم راه می‌یابند که نمرات بیشتری گرفته باشند.

این خبرگزاری دخالتی در انتخاب برترین‌های لیگ پانزدهم ندارد و صرفاً از سرمربیان یا آنالیزورها نظرخواهی کرده و بدون اینکه نامی از آنها ببرد نظرات‌شان را منعکس می‌کند.

دروازه‌بان: دخسوس (9) از استقلال خوزستان

مدافعان: امیرحسین صادقی (9) از صبای قم، مرتضی اسدی (8) از گسترش فولاد تبریز و محمد انصاری (8) از پرسپولیس

هافبک‌ها: فرشاد احمد‌زاده (9) از پرسپولیس، علیرضا نقی‌زاده (8) از سیاه‌جامگان، محسن یوسفی (9) از پدیده خراسان، عقیل کعبی (9) از استقلال خوزستان و بختیار رحمانی (9) از تراکتورسازی

مهاجمان: محمد قاضی (9) از صبای قم و وحید امیری (9) از نفت تهران.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها