مرسدس و گروه مهمانداری فریزرز در زمینه ساخت یک سری از آپارتمان‌های کرایه‌ای لوکس با یکدیگر همکاری کرده‌اند. در این پروژه که با نام «زندگی مرسدس‌بنز در فریزر» شناخته می‌شود، اولین سری ۶ تایی از آپارتمان‌ها قرار است در نوامبر سال جاری میلادی در شهر لندن بازگشایی شوند. هر کدام از این آپارتمان‌ها مساحتی تقریباً برابر ۱۰۰ متر مربع دارند.
کد خبر: ۸۴۸۲۷۲
آپارتمان رویایی به روایت مرسدس ‌بنز! + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پدال، کمبود فضا در این آپارتمان‌ها، با استفاده از استایل جبران شده است.

طراحان مرسدس‌ بنز مبلمان، لوازم، چراغ‌های روشنایی و رنگ اتاق‌ها را انتخاب کرده‌اند.

همچنین وسایلی مانند یک چلچراغ کریستال «اِسواروسکی» به شکل S، یک سیستم صوتی فراگیر «برمستر» و یک پیکره «دیواره سیاه جادویی»، یادآور خطوط طراحی خودرو، به چشم می‌خورند.

گوردن واگنر، رئیس بخش طراحی مرسدس در این رابطه می‌گوید: تمام عناصر دکوراسیون، مشخصه‌هایی از طراحی مرسدس را در خود دارند. قطعات مفهومی با کمان‌های افراطی خود با خطوطی جاری در پیکره مبلمان همراه می‌شوند و به شکلی نامحسوس، به صورت یک کالبد ارگانیک در می‌آیند. در عین حال، تکنولوژی‌های خلاقانه سرگرمی و رسانه‌ای، تجربه‌ای چند جانبه در اختیار قرار می‌دهند. طراحان مرسدس‌ بنز به خوبی از عهده ایجاد تزئینات و فضای حاکم بر یک خودروی مرسدس در یک آپارتمان خدماتی لوکس برآمده‌اند. هدف آنها ایجاد حسّ خاص مرسدس‌ بنز برای مهمانان بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها