معمای کشف 8 استخوان در تهران

معمای کشف هشت تکه استخوان در بوستانی در غرب تهران، با وجود پلاتین در یکی از آنها پیچیده‌تر شد.
کد خبر: ۸۴۸۰۶۵
معمای کشف 8 استخوان در تهران

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، ساعت 11 روز دهم تیر سال 94 کارگر فضای سبز پارک خرگوش‌دره در غرب تهران هنگام جمع‌آوری علف‌های هرز پارک، متوجه استخوانی در زیر خاک شد. او با بیرون کشیدن استخوان 20 سانتی‌متری به تصور کشف تکه‌ای از استخوان انسان با ماموران پلیس تماس گرفت. با حضور گشت کلانتری 141 شهرک گلستان در محل، آنها به تحقیق از کارگر شهرداری پرداختند.

مرد جوان مدعی شد مشغول جمع‌آوری علف‌های هرز بودم که تکه‌استخوانی که از خاک بیرون زده بود توجه مرا جلب کرد. وقتی آن را بیرون کشیدم با پلیس تماس گرفتم. در این فاصله توانستم استخوان دیگری را پیدا کنم. با اظهارات کارگر جوان ماموران موضوع را به بازپرس جنایی تهران اطلاع دادند که او دستور بررسی بیشتر محل را داد.

ماموران با بررسی محل کشف استخوان در شعاع 10 متری آنجا موفق به کشف شش استخوان دیگر شدند. با کشف هشت تکه استخوان به دستور قاضی پرونده، استخوان برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرانجام پس از گذشت سه ماه، روز گذشته پزشکی قانونی اعلام کرد استخوان‌ها منشا انسانی ندارد و به احتمال زیاد متعلق به حیوان است.

پس از اظهار نظر پزشکی قانونی، احمد بستان‌زاده بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی در بررسی بیشتر پرونده متوجه وجود تکه‌ای پلاتین در استخوان 20 سانتی‌متری شد. با به دست آمدن این سرنخ او بار دیگر پرونده را برای بررسی استخوان‌ها به کمیسیون پزشکی قانونی ارجاع داد. همچنین تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به شناسایی سریال حک شده روی پلاتین تحقیقاتشان را برای شناسایی خریدار آن آغاز کردند.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها