اعضای باند سارقان کیف‌ قاپ با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته، محل‌های سرقت شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۴۸۰۵۵
سرنخ دستگیری دزدان کیف‌ قاپ در فیلم دوربین مداربسته

به گزارش جام جم آنلاین ، اواخر مرداد امسال، با شکایت یکی از شهروندان در مورد سرقت کیفش، تحقیقات پلیس برای دستگیری سارقان آغاز شد.

شاکی به ماموران گفت: پس از رسیدن به مقابل خانه، قصد باز کردن در پارکینگ را داشتم که مردی از این فرصت استفاده کرد و کیفم را از روی صندلی قاپید و با کمک همدستش گریخت.

تحقیقات نشان می‌داد، چند شکایت مشابه در پلیس آگاهی مطرح شده و به احتمال قوی سرقت‌ها کار اعضای یک باند است. کارآگاهان با حضور در محل‌های جرم و بررسی دوربین‌های مداربسته توانستند تصاویر دو جوان موتورسوار را در صحنه آخرین سرقت شناسایی کنند.

ماموران سپس موفق به شناسایی سارقان شدند که از متهمان سابقه‌دار در زمینه سرقت و فروش مواد مخدر بودند. آنها که محمد، مسعود و محمد نام دارند پیش از این به جرم سرقت و حمل و نگهداری مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شده بودند. سرانجام متهمان 7 مهر امسال در شرق تهران دستگیر شدند.

سرهنگ داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهمان پس از دستگیری در بازجویی‌ها به ده‌ها سرقت و کیف‌ قاپی در محدوده شمال تهران اعتراف کردند. اعضای این باند با شناسایی خودروهای مدل بالا، آنها را تعقیب می‌کردند و در فرصتی مناسب کیف مالباختگان را از داخل ماشین سرقت کرده و متواری می‌شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اعترافات اعضای این باند عکس آنها به خواست قاضی در روزنامه‌ها منتشر می‌شود و شاکیان می‌توانند به اداره 18 پلیس آگاهی واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها