کیف قاپ هوندا سوار تهران را شناسایی کنید

زنان، طعمه خلافکار سابقه دار + تصاویر

سه پسر جوان که برای خوشگذرانی و هیجان، در شهر زنجان کیف‌قاپی می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۰۹۴۲۰
کیف‌ قاپی برای هیجان و خوشگذرانی

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده اوایل فروردین امسال با شکایت زن جوانی در پلیس آگاهی زنجان در دستور کار پلیس این شهر قرار گرفت.

مالباخته به پلیس گفت: به دلیل مشکل مالی، تصمیم گرفتم طلاهایم را که سه میلیون تومان ارزش داشت، بفروشم. به چند طلافروشی رفتم اما موفق به فروش آن نشدم و راهی خانه شدم. در میان راه سه جوان که راکبان یک دستگاه موتورسیکلت بودند، کیفم را قاپیدند. کم مانده بود سکته کنم. با گذشت یک روز از حادثه من همچنان در شوک این سرقت هستم و از خیابان‌های شهر می‌ترسم.

همزمان با شروع تحقیقات پلیس و به دست آمدن تصاویر رایانه‌ای سه سارق فراری، جستجو برای دستگیری آنها ادامه داشت تا این‌که زنان دیگری هم با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌هایی را از سه سارق کیف قاپ مطرح کردند. مشخصات سه کیف قاپ فراری در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت تا این‌که دو روز پیش ماموران، سه پسر جوان را قبل از سرقت کیف یک زن، دستگیر کردند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به کیف قاپی از زنان در سطح شهر اعتراف کردند. یکی از متهمان به پلیس گفت: من و دوستانم با انگیزه تامین هزینه‌های تفریح و خوشگذرانی هایمان و نیز ترساندن زنان که تنها در خیابان تردد داشتند، دست به این سرقت‌ها می‌زدیم.

سرهنگ جعفر رحمتی، رئیس‌پلیس آگاهی استان زنجان در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم و همدستانش برای آنها قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها