ایرلند در یک روز ویژه به یورو 2016 رسید

یورش اسب‌های سبز به پاریس

جام جم ورزشی: مرحله پلی آف مقدماتی فوتبال جام ملت های اروپا - یورو 2016 فرانسه - امروز در مقر یوفا در نیون سوئیس قرعه کشی شد و در مهمترین دیدار تیم های ملی سوئد با دانمارک و بوسنی با ایرلند روبرو می شوند.
کد خبر: ۸۴۷۲۹۸
سوئد - دانمارک؛ سخت ترین قرعه پلی آف

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، برنامه دور رفت دیدارهای این مرحله به شرح زیر است :
اوکراین - اسلوونی
سوئد - دانمارک
بوسنی و هرزگوین - جمهوری ایرلند
نروژ - مجارستان
در دور پلی آف تیم ها به صورت دو به دو و در بازی های رفت و برگشت به مصاف هم می روند تا در نهایت 4 تیم دیگر مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کنند.دیدارهای رفت پلی آف یورو 2016 نیز 12 تا 14 و مسابقات برگشت 15 تا 17 نوامبر برگزار خواهد شد.
پیش از این از گروه یک تیم های چک ، ایسلند و ترکیه ، از گروه دو بلژیک و ولز ، از گروه سه اسپانیا و اسلواکی ، از گروه 4 آلمان و لهستان ، از گروه 5 ، انگلیس و سوئیس ، از گروه شش ایرلندشمالی و رومانی ، از گروه 7 اتریش و روسیه ، از گروه 8 ایتالیا و کرواسی و از گروه 9 نیز تیم های پرتغال و آلبانی راهی یورو 2016 شدند.حذف تیم های یونان ، اسکاتلند ، بلغارستان ، صربستان و از همه مهم تر هلند اتفاق مهم دور مقدماتی بود.
یورو 2016 در فرانسه برای نخستین بار با حضور 24 تیم برگزار می شود و آخرین دوره ایست که یک کشور به صورت مجتمع میزبان کل مسابقات خواهد بود.مرحله نهایی جام ملت های اروپا از 10 ژوئن تا 10 ژوئیه سال 2016 در فرانسه برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها