مجرم اینترنتی با تهیه فیلم از 6 دختر دانش‌آموز از آنها اخاذی می‌کرد

سکته پدر پس از مشاهده فیلم سیاه دختر

اعضای باند اخاذی از مردان پولدار نمی‌دانست خودکشی آخرین قربانی آنها، جرایم سیاهشان را فاش می‌کند. در تحقیقات پلیسی مشخص شده اعضای این باند با طعمه قرار دادن زنی از چندین مرد اخاذی میلیونی کرده‌اند.
کد خبر: ۸۴۵۹۷۲
افشای اخاذی با فیلم سیاه پس از خودکشی قربانی

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، مرد جوان تصمیم گرفته بود به زندگی‌اش پایان دهد. تحمل آبروریزی را نداشت و مرگ را بهترین راه برای فرار از بی‌آبرویی دید. نامه‌ای نوشت و رگ هر دو دستش را برید. کم‌کم چشمانش سیاهی رفت و برای همیشه بسته شد.

30 مرداد امسال خبر خودکشی مرد جوان به کارآگاهان پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد. تیم جنایی برای تحقیقات به محل اعزام و با جسد مردی 33 ساله مواجه شدند که رگ هر دو دستش بریده شده بود.

سرنخ ماجرا در نامه

در محل حادثه دستنوشته‌ای از مرد جوان و مبایعه‌نامه فروش خودرو کشف و پس از بررسی مشخص شد او به خاطر فرار از بی‌آبرویی دست به خودکشی زده است. مرد جوان در حالی خودروی خود را فروخته بود که خانواده‌اش در جریان نبوده و پول فروش آن هم کشف نشد.

این موضوع باعث شک پلیس شد و ماموران با شناسایی خریدار خودرو، وی را به پلیس آگاهی احضار کردند که در بازجویی‌های اولیه ادعا کرد خودرو را از مرد جوان خریده، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت قولنامه خرید خودرو را به سفارش یکی از دوستانم به نام سعید تنظیم کرده و پولی به فروشنده ندادیم.

در ادامه سعید دستگیر شد و در بازجویی گفت: یک روز ظهر وقتی به خانه آمدم، مرد جوان را کنار همسرم دیدم. او را تهدید کردم موضوع را به پلیس می‌گویم. مرد جوان هم با التماس از من خواست آبرویش را حفظ کنم و قول داد خودروی خود را به نام من کند. چند روز بعد در حضور دو نفر از دوستانم خودرو را قولنامه کرده و پس از آن به استان فارس رفتیم. نمی‌دانم مرد جوان چرا خودکشی کرده است.

اخاذی از مردان پولدار

کارآگاهان که متوجه تناقض‌گویی متهم شده بودند، به بازجویی ادامه دادند، اما او همچنان اصرار داشت در مرگ مرد جوان و سرقت خودرو نقش نداشته است.

ماموران در ادامه همسر این مرد را دستگیر کردند که او در بازجویی جزئیات جنایت سیاه خود و سه همدستش را فاش کرد و گفت: همراه همسرم و دو نفر از دوستان او باندی تشکیل داده و از مردان پولدار اخاذی می‌کردیم.

فیلم سیاه

او درباره شگردش گفت: دوستان شوهرم مردان پولدار را شناسایی و آنها را به من معرفی می‌کردند. من هم با آنها طرح دوستی ریخته و مردان را به خانه‌مان می‌کشاندم. همسرم از رابطه ما فیلمبرداری می‌کرد و همراه دو همدستش وارد خانه شده و از مردان اخاذی می‌کردند. مرد جوان آخرین طعمه ما بود که همسرم مجبورش کرد خودروی خود را به نام یکی از اعضای باند قولنامه کند. با این اعترافات دو عضو دیگر باند نیز دستگیر شدند و در بازجویی‌ها مشخص شد اعضای این باند پس از تهیه فیلم سیاه، مردان پولدار را تهدید و از آنها مبالغی شامل 250 میلیون ریال، 200 میلیون ریال، 50 میلیون ریال و 27 میلیون ریال اخاذی کرده‌اند. قربانیان پول را باید به حساب سرکرده باند واریز می‌کردند.

سرهنگ خداکرم پاکروان، سرپرست پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که پرونده در دستگاه قضایی رسیدگی می‌شود، گفت: افراد باید از ارتباطات خارج از عرف خودداری و در صورت گرفتار شدن در دام این قبیل مجرمان به جای پرداخت پول به آنها، موضوع را به پلیس گزارش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها