پایگاه اماراتی "ارم نیوز" در گافی عجیب، تصویر بازیگر نقش ستایش را بجای "نرگس محمدی،" ناراضی سیاسی منتشر کرد و از محاکمه وی خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۰۵۳
گاف رسانه اماراتی در باره بازیگر زن ایرانی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،این روزنامه با انتشار تصویر نرگس محمدی بازیگر تلویزیون و سینما نوشت: دستگاه قضایی ایران امروز نرگس محمدی، نائب رئیس مرکز مدافعان حقوق بشر ایران و فعال حقوقی را به اتهام نشر اکاذیب و فعالیت علیه نظام محاکمه می کند.
گاف پایگاه خبری اماراتی/ وقتی ناراضی سیاسی ایرانی، بازیگر معرفی شد+سند و تصویر

پیشتر نیز سازمان عفو بین الملل در اشتباهی فاحش، با انتشار تصویر نرگس محمدی، بازیگر نقش ستایش، بجای سکینه محمدی آشتیانی در شهر وین اتریش، خواهان آن شده بود که وی اعدام نشود.

وعده کلینتون برای انجام کاری که اوباما ناکام بود

نامزد اصلی حزب دموکرات آمریکا در جدیدترین اظهارات خود وعده داد که در صورت رسیدن به مقام ریاست جمهوری محدودیت های بیشتری را در زمینه استفاده از سلاح گرم اعمال می کند.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، «هیلاری کلینتون» می گوید در صورتی که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود، از قدرت خود برای محدود کردن استفاده از سلاح در این کشور استفاده خواهد کرد.

کلینتون در حالی این وعده را داده که تلاش های چند ساله اوباما برای اعمال محدودیت برای استفاده از سلاح گرم در آمریکا، راهی به جایی نبرده اند.

کلینتون در حالی این سخنان را مطرح می کند که آخرین تیراندازی در این کشور، ۹ قربانی بر جای گذاشته است. وی همچنین قول داده است قانون مرتبط با فروشندگان و سازندگان سلاح را اصلاح کند.

نامزد دموکرات آمریکا می گوید: «این بیماری خشونت های مسلحانه هیچ حد و مرزی نمی شناسد. چقدر آدم باید در این کشور بمیرد تا ما به فکر یک راه حل بیافتیم و به عنوان یک ملت با هم یکی بشویم.»

هشدار برژینسکی در باره وقوع جنگ جهانی

مشاور امنیت ملی دولت جیمی کارتر می‌گوید که باید روسیه را متقاعد کرد که برای حل درگیری سوریه با آمریکا همکاری کند.

به گزارش ایسنا، زبیگنیو برژینسکی، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در یادداشتی برای روزنامه فایننشال تایمز می‌نویسد: همه می‌دانیم که جنگ جهانی اول چگونه آغاز شد. اقدات یکجانبه خشونت‌آمیز باعث ایجاد موجی از عملیات‌های نظامی غیر قابل بازگشت شد که فاقد هدایت استراتژیک کلی و هدف بود. مابقی آن تاریخ است؛ چهار سال کشتار برای رسیدن به اهداف جاه‌طلبانه قدرت‌های پیروز سابق انجام شد.

وی افزود: هنوز برای تغییر تکرار دردناکی که این بار می‌تواند خاورمیانه و خصوصا سوریه را منفجر کند، فرصت هست. من از تصمیم ابتدایی باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا برای عدم استفاده از نیروی نظامی برای تراژدی سوریه حمایت می‌کنم. استفاده از قدرت آمریکا برای عزل بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه اگر چه از سوی برخی از دوستان ما در خاورمیانه حمایت می‌شود اما در غیاب اجماع واقعی داخلی به نفع آن، هم در سوریه و یا در آمریکا بی‌معناست.

برژینسکی گفت: حضور نیروی دریایی و هوایی روسیه در سوریه آسیب‌پذیری آنها را که به لحاظ جغرافیای سیاسی از وطن خود دور شده‌اند، افزایش می‌دهد. اگر آنها به تحریک آمریکا ادامه دهند، می‌توان آنها را خلع سلاح کرد. اما هنوز هم بهتر است که روسیه برای همکاری با آمریکا و حل مشکلات منطقه‌ای که فراتر از منافع یک کشور باشد، متقاعد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها