کاشانی: پیراهن شماره ۲۴ پرسپولیس بایگانی می‌شود

جام جم ورزشی: رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پیراهن شماره ۲۴ هادی نوروزی بایگانی می‌شود.
کد خبر: ۸۴۲۲۲۵
کاشانی: پیراهن شماره ۲۴ پرسپولیس بایگانی می‌شود

جعفر کاشانی اظهار داشت: درگذشت هادی نوروزی اتفاق خیلی تلخی بود که تمام ایران را تحت تاثیر قرار داد و به خانواده‌اش تسلیت می‌گویم و از خداوند برایش صبر می‌خواهم. وداع مردم با هادی نوروزی در روستای کپور چال یکی از وداع‌های تاریخی و باشکوه مردم با یکی از قهرمانان بود. باید از همه عزیزانی که در این مراسم شرکت کردند تشکر کنم.

به گزارش فارس ، وی در مورد بایگانی شدن پیراهن شماره 24 پرسپولیس که خواست خانواده و هواداران بود، گفت: به طور حتم این پیراهن برای همیشه بایگانی خواهد شد و دیگر در پرسپولیس هیچ بازیکنی این پیراهن را نمی‌پوشد. تا جایی که من می‌دانم شماره شناسنامه نوروزی 24 بود و به همین دلیل هم او این شماره را انتخاب کرده بود. او بازیکن خوبی بود و به هر حال این درگذشت مشیت الهی بود.

کاشانی در مورد پوشیدن پیراهن مشکی پرسپولیس به خاطر درگذشت هادی نوروزی، گفت: در این مورد باید بهترین تصمیم گرفته شود. اینکه پرسپولیس تا چه زمانی پیراهن مشکی بپوشد و تا چه زمانی با روبان مشکی وارد میدان شود را باید تدبیر کنیم و بهترین تصمیم را بگیریم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد حق و حقوق هادی نوروزی، گفت: تمامی حق و حقوق نوروزی را بر حسب وظیفه پرداخت خواهیم کرد و خود طاهری هم به دنبال این مساله است. طاهری خودش در این مصیبت سوگوار است و تلاش می‌کند طبق وظیفه باشگاه حقوق نوروزی را پرداخت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها