توزیع بن‌های ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی به هیأت مذهبی

شهردار تهران با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه عطر سیب گفت: در همین راستا بن‌هایی به مبلغ ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان تهیه شده که به هیأت‌های مذهبی اعم از هیأت‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و محلات داده خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۱۷۳۷
توزیع بن‌های ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی به هیأت مذهبی

محمد باقر قالیباف در مراسم افتتاح سیزدهمین نمایشگاه عطر سیب که صبح امروز در بوستان ولایت برگزار شد اظهار داشت: امسال و با توجه به فاجعه منا، اعیاد قربان و غدیر خم برای هموطنان ما به عزا تبدیل شد.

وی تصریح کرد: شهرداری تهران هرساله و در آستانه فرا رسیدن ماه محرم، اقدام به برگزاری نمایشگاه عطر سیب می‌کند.

وی تصریح کرد: امسال نیز سیزدهمین نمایشگاه عطر سیب برای کمک به هیأت مذهبی اعم از هیأت‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و محلی و حسینه‌ها آغاز به کار خواهد کرد و هیأت و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به بوستان ولایت و نمایشگاه عطر سیب اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

شهردار تهران با بیان اینکه در سال‌های گذشته و با توجه به برگزاری نمایشگاه عطر سیب حمایت‌های قابل توجهی از تولیدات فرهنگی مناسب صورت گرفته است، بیان داشت: در این نمایشگاه‌ها امکانات و تجهیزات بر تولیدات فرهنگی با قیمت‌های مناسب در اختیار هیات قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به قیمت مناسب اجناس در تولیدات فرهنگی در نمایشگاه عطر سیب گفت: موضوع عاشورا برای همه مردم و صنوف حائز اهمیت است و همه تلاش می‌کنند که در این مسیر گام‌های موثری را بردارند و به همین جهت با همکاری صنوف مختلف تلاش شده است که قیمت اجناس نسبت به بیرون از نمایشگاه ارزان‌تر عرضه شود.

قالیباف ادامه داد: در همین راستا بن‌هایی با اعتبار 300 تا 500 هزار تومان در اختیار هیأت مذهبی قرار می‌گیرد و آنها می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه، اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

قالیباف تصریح کرد: در حال حاضر 20 هزار هیأت در تهران شناسایی شده‌اند که از این تسهیلات استفاده می‌کنند.

وی به فارس گفت: نمایشگاه عطر سیب به مدت 10 روز در تاریخ 12 تا 22 مهرماه آماده پذیرای علاقمندان و هیأت مذهبی خواهد بود.

شهردار تهران همچنین با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی شهرداری تهران برای انتقال جانباختگان و شهدای منا به زادگاه‌هایشان بیان داشت: ما آمادگی خود را برای انتقال شهدا اعلام کرده‌ایم و سازمان بهشت زهرا آمبولانس‌هایی را برای این موضوع اختصاص داده است.

وی گفت: شهرداری تهران همچنین قطعه 50 بهشت زهرا را برای خاکسپاری جان باختگان و شهدای تهرانی پیش‌بینی کرده است ضمن اینکه امکاناتی را نیز برای اسکان سایر شهدا از شهرستان‌های مختلف پیش‌بینی کرده است.

شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته فردا راس ساعت 10 صبح مراسم تشییع شهدا و جانباختگان فاجعه منا از روبروی دانشگاه تهران انجام می‌پذیرد و شهرداری تهران اقدامات لازم را برای تبلیغات و فراهم کردن محیط شهری برای استقبال از این عزیزان انجام خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها