جام جم ورزشی: مدتی پیش از جوان ورزشکاری نوشته بودیم که علیرغم داشتن حکم نایب قهرمانی جوانان آسیا در رشته پرتاب وزنه به دلیل مشکلات مالی دستفروشی می کند.
کد خبر: ۸۴۰۰۵۳
جوان ایرانی در حین دستفروشی قهرمان آسیا شد!

به گزارش جام جم ورزشی ، این جوان ورزشکار شاهین جعفری نام دارد. او مدتی پیش در گفت و گویی ضمن گلایه شدید از مسئولان ورزشی کشور اظهار داشته بود که به دلیل مشکلات مالی کنار خیابان دستفروشی می کند.

این ورزشکار اما ناراحتی بزرگ تر خود را در مقام نایب قهرمانی اش در آسیا می داند. در رقابت هایی که او نایب قهرمان شد نفر اول رقابت ها طلا گرفته بود اما بعدا مشخص شد دوپینگ کرده است و بدین ترتیب مدال طلای وی سلب شد.

پیش از این شاهین مهردلان بر سکوی نخست این ماده ایستاده بود اما بر اساس اعلام کنفدراسیون آسیا مدال قهرمانی این ماده از مهردلان دریافت و به شاهین جعفری اهداء خواهد شد.

اقدام فدراسیون دو و میدانی برای پیگیری دادن مدال طلای قهرمانی آسیا به شاهین جعفری بسیار قابل تامل است اما حتما باید این موضوع از سوی خود ورزشکار مطرح می شد تا فدراسیون به فکر دادن حق به حق دار می افتاد؟

بر این اساس، با توجه به مثبت اعلام شدن تست دوپینگ نفر اول پرتاب وزنه در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا، کنفدراسیون دوومیدانی آسیا طی نامه ای شاهین جعفری را به عنوان قهرمان این ماده و شاکتی سولانکی و ارتیه داولتو را به ترتیب به عنوان نفرات دوم و سوم اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها