روحیه بالای ملی‌پوشان بسکتبال بعد از شکست برابر فیلیپین

جام جم ورزشی: مسئولان و بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران درباره دلایل شکست برابر فیلیپین صحبت کردند و با اعتماد به نفسی بالا تاکید داشتند که این شکست قابل جبران است و نمی‌تواند مانع رسیدن آنها به هدف اصلی شان باشد.
کد خبر: ۸۴۰۰۱۰
روحیه بالای ملی‌پوشان بسکتبال بعد از شکست برابر فیلیپین

تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار برابر فیلیپین نخستین شکستش در رقابت‌های قهرمانی آسیا را تجربه کرد.

به گزارش ایسنا ، پس از این نتیجه مسئولان و بازیکنان تیم درباره این شکست صحبت کردند که در ادامه آمده است:

محمود مشحون رئیس فدراسیون: به نظر من ساعت بازی همانطور که قبلا گفته بودم تیم ما را دچار مشکل کرد و توان بچه ها را پایین آورده بود. در هر حال برای فتح جام اینچنینی باید همه همراه باشند و بد قلقی نباشد. از نظر دیگر بچه‌ها دچار غرور شده بودند و شکست در این مرحله باعث شد که به خود بیایند و حریف دیگری را دست کم نگیرند.

مهران سررشته سرپرست تیم: امروز روز ما نبود و همیشه در یک زمستان نمی شود مراقب بود و سرما نخورد. امروز ما سرما خوردیم و باخت ما به موقع بود. اگر در مهمترین ثانیه های بازی یعنی آخر نیمه اول پرتاب ما گل می شد و یازده اختلاف می شدیم برنده بازی بودیم.

محمدم جمشیدی در نشست خبری بعد از بازی: نیمه دوم این مسابقه را بد شروع کردیم. 7 یا 8 شوت را در زیر سبد حریف به راحتی از دست دادیم و موقعیت های دیگری را خراب کردیم. تیمی که بهتر دفاع می کند، معمولا برنده است. ما دفاع بدی در نیمه دوم داشتیم و همین موضوع یکی از دلایل باخت تیم بود.

حامد آفاق: از نظر من دلیل این شکست غرور بچه ها بود و مطمئن باشید قابل جبران است و تلاش همه تیم این است که جام را فتح کنیم. فیلیپین اگر صد بار دیگر هم با ما بازی کند نمی تواند برد امروز را تکرار کند و ما به عدم تمرکز خود باختیم.

سجاد مشایخی: من هم با حامد آفاق موافقم که تیم تمرکز لازم را نداشت و ساعت بازی هم مزید بر علت شد تا توان بچه ها پایین بیاید. این باخت را جبران می کنیم.

سعید داورپناه: من مطمئن هستم فیلیپین چیزی از نظر فنی نسبت به ما برتر نبود و ما به خودمان بازی را واگذار کردیم. خستگی و غرور باعث باخت ما شد.

بهنام یخچالی: گفتنی ها را بچه ها گفتند و فقط من بگویم که تیم ما امروز تمرکز لازم را نداشت و باختیم چون روز ما نبود.

مهدی کامرانی: من اگر بگویم از بازی خودم راضی نیستم مشکلی حل نمی شود اما کلا تیم بازی خوبی را ارائه نداد و امروز در دفاع خوب نبودیم. دلیل باخت ما عدم تمرکز و دفاع بد بود. وجود آندره بلیچ هم آنطور که برایش سنگ تمام گذاشتند نبود و نمی توان گفت دلیل اصلی برد آنها این بازیکن بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها