مدیرکل فرودگاه امام خمینی(ره) با اعلام این که هنوز زمان بازگشت اجساد جان‌باختگان فاجعه منا مشخص نیست، گفت: با توجه به این که سازمان حج و زیارت هیچ برنامه‌ای در این زمینه به ما اعلام نکرده، اطلاعی از زمان بازگشت قربانیان منا نداریم.
کد خبر: ۸۳۹۳۴۱
زمان بازگشت اجساد جان‌باختگان حادثه منا هنوز مشخص نیست

حمیدرضا سیدی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: اولین پرواز برگشت حجاج بر اساس زمانبندی انجام شده ساعت 11:50 دقیقه روز دوشنبه هفته جاری از جده توسط هواپیمایی ماهان انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که پروسه بازگشت حجاج از 6 تا 26 مهرماه انجام می‌شود، تصریح کرد: آخرین پرواز بازگشت حجاج روز 26 مهرماه از مدینه و توسط هواپیمایی ماهان انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که اجساد قربانیان فاجعه منا چه‌زمانی به کشور منتقل می‌شوند، گفت: هنوز زمان بازگشت شهدای حادثه منا مشخص نیست، چراکه از یک سو کارهای اداری در عربستان زمانبر است و از سوی دیگر هنوز هیچ برنامه‌ای از سوی سازمان حج و زیارت در این رابطه به ما اعلام نشده است.

وی با تأکید بر اینکه اطلاعی از زمان بازگشت قربانیان سانحه منا نداریم، افزود: با توجه به این موضوع احتمال تغییر پرواز بازگشت حجاج وجود دارد.

مدیرکل فرودگاه امام خمینی(ره) با اشاره به بازگشت حجاج از هفته جاری، افزود: از خانواده‌های حجاج خواهش می‌کنیم با بیش از یک خودرو به استقبال نیایند، چراکه با توجه به مسائل مربوط به انتقال قربانیان سانحه منا می‌خواهیم سرویس مناسبی را به مستقبلین ارائه دهیم.

سیدی افزود: همچنین از استقبال کنندگان درخواست می‌کنیم حداکثر دو نفر به فرودگاه امام خمینی(ره) مراجعه کنند، چراکه پروازهای برنامه‌ای را داریم و در غیر این‌صورت امکان سرویس‌دهی مناسبی را به آنها نخواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها