ضرورت همکاری دستگاه‌ها با شورای عالی فضای مجازی

پس از گذشت بیش از شش ماه از آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی، این شورا 25 شهریور با حضور سران قوا و به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل جلسه داد. محمدحسن انتظاری، دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی، یکی از دلایل مهم برگزار نشدن جلسات شورا و تاخیر در آن را مشغله زیاد سران قوا و ترافیک کاری مسئولان ارشد کشور دانست. آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی تا پیش از جلسه اخیر، دهم اسفند سال گذشته برگزار شد، این در حالی است که این شورا باید ماهی یک‌بار تشکیل جلسه بدهد.
کد خبر: ۸۳۹۱۷۴

اولین جلسه از دور دوم فعالیت شورای عالی فضای مجازی در حالی برگزار شد که محمدحسن انتظاری که تا پیش از این جلسه، عهده‌دار سمت دبیر شورای عالی فضای مجازی بود، به این جلسه دعوت نشد. یکی از اصلی‌ترین موضوعات این جلسه تغییر دبیر شورا بود که بر این اساس، سید‌ابوالحسن فیروزآبادی با توجه به کسب اکثریت آرا به‌عنوان دبیر شورا و رئیس مرکز ملی فضای مجازی برگزیده شد.

در این جلسه، رئیس‌جمهور ضمن قدردانی از زحمات دبیر پیشین شورا، نقش فضای مجازی را در رشد معنوی و فرهنگی جامعه بسیار مهم ارزیابی کرد و خواستار همکاری همه‌جانبه تمام دستگاه‌ها با شورای عالی فضای مجازی شد.

پیش از برگزاری این جلسه، حسن انتظاری، دبیر پیشین شورا در نامه‌ای از شورای عالی فضای مجازی خداحافظی کرد، ولی 28 شهریور طی حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب به عضویت در این شورا منصوب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها