بعد از این‌که احسان روزبهانی، فدراسیون بوکس با احمد ناطق‌نوری را به گوشه رینگ فرستاد، رئیس فدراسیون نیز به انتقادها و گلایه‌های بوکسور المپیکی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۸۳۷۷۸۴

احسان روزبهانی در روزهای اخیر از فدراسیون گلایه کرد که به وی توجهی نمی‌کند. احمد ناطق‌نوری در پاسخ به انتقادهای احسان روزبهانی مدعی شده وی تاکنون 250 میلیون تومان به‌ دلیل فعالیت در بوکس حرفه‌ای به‌دست آورده است در حالی که فدراسیون به عنوان فدراسیون آماتور نمی‌تواند در حیطه بوکس حرفه‌ای ورود کند، اما کمک‌هایش را از قهرمان ملی دریغ نکرده است.

ناطق‌نوری درباره علت شکست روزبهانی در بوکس جمعه شب برابر حریفی از فرانسه گفت: این بوکسور بیشتر وارد حاشیه شده و همین باعث افت او برابر حریف فرانسوی‌اش شد که در نتیجه بوکس را واگذار کرد.

رئیس فدراسیون بوکس درباره مطالب مطرح شده از سوی احسان روزبهانی مبنی بر شکایت فدراسیون از او ادامه داد: این مطالب صحت ندارد. شکایتی از احسان روزبهانی نکردیم بلکه به او تذکر دادیم و اعلام کردیم حرف‌های او خلاف واقعیت است. این‌که روزبهانی می‌گوید 30 درصد پول‌های کسب شده توسط او را دریافت کرده‌ایم، به هیچ وجه صحت ندارد. نه‌فقط این 30 درصدی را که حق فدراسیون بوکس است، نگرفته‌ایم بلکه تاکنون 20 هزار دلار نیز به او کمک کرده‌ایم. اردوهای مختلفی را برای این بوکسور در نظر گرفتیم که تقریبا همه آنها را به دلایل مختلفی لغو کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها