هیجان جهانبخش قبل از اولین دیدار با آلکمار در لیگ هلند

جام جم ورزشی: مهاجم جوان تیم ملی ایران از اولین حضور خود در لیگ برتر هلند با تیم آلکمار سخن گفت و آن را تجربه هیجان انگیزی برای خود توصیف کرد.
کد خبر: ۸۳۴۳۳۱
هیجان جهانبخش قبل از اولین دیدار با آلکمار در لیگ هلند

آلکمار که علیرضا جهانبخش مهاجم جوان ایرانی را در اختیار دارد فردا (شنبه) باید برابر گرافشاپ به میدان برود؛ دیداری که برای اولین بار جهانبخش با تیم جدید خود در لیگ هلند به میدان خواهد رفت.

به گزارش ایسنا ، یان ون دن‌بروم سرمربی نایمخن درباره حضور جهانبخش در این دیدار گفت‌: تغییرات جزئی برای این دیدار داشتیم که یکی از آن‌ها حضور جهانبخش در زمین است. فکر می‌کنم او بعد از چند جلسه غیبت به دلیل مصدومیت کاملا آماده شده باشد و من این اطمینان را از تیم پزشکی گرفتم که او می‌تواند در این دیدار به میدان برود.

جهانبخش در بازی دوستانه تیمش برابر تیم اف سی اوس 45 دقیقه به میدان رفت و سه پاس گل برای تیمش داد تا بازگشت خوبی داشته باشد.

علیرضا جهانبخش درباره حضور در بازی برابر گرافشاپ گفت: هیجان زیادی دارم که می‌توانم برای اولین بار در لیگ هلند برای تیم جدیدم به میدان بروم. مصدومیت نسبتا طولانی را پشت سر گذاشتم و نیاز است که مراقبت‌های بعد از مصدومیت را در دستور کار خود قرار دهم ولی در هر صورت خیلی خوشحالم که این فرصت به من رسید و فردا می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم.

مهاجم جوان ایرانی در ادامه گفت: نمی‌دانم 90 دقیقه در ترکیب قرار خواهم گرفت یا یک نیمه. مهم برای من موفقیت تیم است و می‌خواهم سهمی در آن داشته باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها