آرمیتا رضایی نژاد دختر شهید داریوش رضایی نژاد، دانشمند هسته ای، در نامه ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی به خاطر هدیه ویژه ایشان، تشکر کرد.
کد خبر: ۸۳۳۳۶۴
تشکر دختر دانشمند شهید هسته ای از هدیه رهبر معظم انقلاب

آرمیتا رضایی نژاد دختر شهید داریوش رضایی نژاد، دانشمند هسته ای، در نامه ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی به خاطر هدیه ویژه ایشان، تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن کامل این نامه به این شرح است:

به نام خدای مهربون

بهترین بابای دنیا سلام !

امروز روز من بود! حتما در تقویم خدا مقابل امروز نوشته بودند: "روز آرمیتا" خیلی منتظر امروز بودم اما فکرش را هم نمی کردم که خدا هم منتظرم باشد.

حالا آنقدر بزرگ شده ام که خدا من را برای عبادتش پذیرفته و این شروع را خودش برایم جشن گرفته، آن هم در بهشت خدا، کنار امام رضا! هدیه ویژه و معجزه مخصوصش را هم از طرف بابای خوبم برایم فرستاده که از این به بعد من هم مخاطب "یا ایها الذین آمنوا..." ها هستم.

از این به بعد "قرآن کریم" کتاب من هم هست، کتابی که آمده تا در مقابل همه روزهای تقویم من هم نوشته شود: "روز خدا"

ممنونم بابا، هدیه شما بهترین روز دخترتان را مبارک تر کرد!

چه هدیه عزیزی! چه دعای خوبی!

"آمین!"آرمیتا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
۰
۰
..... با این فكرت بچه شهید هر چی بهش بدن باباش نمیشه تو حتما بیسواد و بی تخصص هستی و گرنه كار زیاده
رزمنده سابق
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
۰
۰
آقای ناشناس من یك رزمنده بسیجی با 47 ماه و بیست روز جبهه هستم . آنهم زمانی كه بدلیل وسع مالی پدرم امكان تحصیل در آلمان غربی (آن دوران) را داشتم و جانباز 35 درصد. با مدرك تحصیلی دكترا و مخالف سرسخت سهمیه رزمندگاه و خانواده شهداو.... و بدون دریافت ریالی بابت آنهمه جبهه و روزهای سخت و شیرین آن. من و امثال من نه به كسی منت داریم و نه ارجح تر از كسی هستیم. و به این معتقدم من رزمنده جانباز خودم تاكید میكنم خودم و نه پدر، مادر، خواهر و .... كسی حق استفاده از امتیازات مربوط بمن را ندارند. و صدالبته خودم نیز نباید مستحق امتیازی باشم. انجام وظیفه ای بود ما رفتیم خیلی ها نرفتند عیبی هم ندارد. امتحانی بود كه خیلی ها نمره قبولی گرفتند خیلی ها هم رفوزه شدند. خدا رحمت كند تمام شهدا را ولی كسی بعد از شهید نباید دارای امتیازات خاصی باشد كه آنها را از افراد دیگر متمایز كند. پدر این دخترخانم هم كار خاصی نكرده و مرگش نیز تنها انجام وظیفه در راه وطن بوده و بس. .... خوشبختانه در امتحان مربوطه جزو شاگرد اولهای دفتر آفریدگار جهان بودم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
۰
۰
شما فقط نظرهای مثبت و چیزهایی كه متن های شما رو تمجید میكنند رو میذارید و چیزی كه به نفعتونه رو میذارید بدونید 90 درصد مردم از این كار ناراحت هستند اینهایی كه متنهای مثبت میذارند از خودتون هستند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها