در این اسلاید‌شو بیننده شاهد تصاویری از اداها ، شکلک درآوردن و لودگی کاندیدای جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا، خواهد بود.
کد خبر: ۸۳۱۸۹۳
لودگی دونالد ترامپ نامزد ریاست‌ جمهوری آمریکا+اسلایدشو

دونالد ترامپ تاجر، نویسنده، سرمایه‌گذار و مجری تلویزیون است. البته او در اصل مجری نیست و به‌خاطر شهرتش وارد تلویزیون شده است.
ترامپ صاحب یک شرکت عظیم ساختمان‌سازی در آمریکا است و چندین هتل بزرگ به او تعلق دارد. او از چند سال پیش مجری برنامه‌ کارآموز شده است که درآمد این برنامه در سال گذشته او را در رده پنجم بالاترین دستمزدهای تلویزیونی قرار داد. ثروت بی‌حساب، چندین آسمانخراش، هتل و سازمان مختلف در کنار موفقیت تجاری، ترامپ را به ستاره‌ای مشهور تبدیل کرده است.
او با تکیه بر موفقیت فراوان در ساخت و ساز و تلویزیون، نام «ترامپ» را بر کالاهای بسیاری زد. لباس مردانه، رستوران، بستنی، عطر، آب معدنی، مجله، زمین گلف و دانشگاه. همچنین به نام ترامپ چندین کتاب نیز نوشته که همه در مورد چگونگی موفقیت در تجارت و مدیریت است. اکثر این کتاب‌ها نیز در لیست کتاب‌های پرفروش قرار دارند. او اخیرا به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از طرف جمهوری‌ خواهان معرفی شده و یکی از مخالفان سرسخت توافق هسته‌ای ایران است. اسلایدشو را ببینیم.

منبع عکس: رویترز

تدوین و جلوه‌های ویژه: جواد ودوزاده/جام‌جم نما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها