مراسم آغازین نمایشگاه سه روزه نقاشی کودکان تحت سرپرستی بنیاد نیکوکاری «دستهای مهربان» با حضور بازیگران و سینماگران شاخص کشور و حامیان همیشگی کودکان این بنیاد روز چهارشنبه (11 شهریورماه) ساعت 16 در برج میلاد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۳۱۲۲۳
نمایشگاه نقاشی بنیاد نیکوکاری دستهای مهربان در برج میلاد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد نیکوکاری دستهای مهربان، نمایشگاه سه روزه نقاشی «دستهای مهربان» با هنرمندی 120 کودک تحت حمایت این بنیاد نیکوکاری و ارائه آثار هنری آن‌ها به صورت همت عالی و به منظور حفظ کرامت انسانی مددجویان برگزار می‌شود.

هنرمندانی همچون رضا کیانیان، رضا ایرانمنش، عبدالرضا اکبری، حمیدرضا پگاه، مهران رجبی، رضا شفیعی جم، امیرحسین صدیق، نیوشا ضیغمی، شهره سلطانی، رعنا آزادی ور، نگار جواهریان، آزاده صمدی، مهران احمدی، اشکان خطیبی، سپند امیرسلیمانی، سحر زکریا، آرام جعفری، لیلا برخورداری، میلاد کی مرام، احمد مهرانفر و ... در این مراسم در کنار سایر حامیان کودکان این بنیاد نیکوکاری حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه نقاشی بنیاد نیکوکاری در این سه روز، پذیرای همه علاقمندان خواهد بود.

نمایشگاه‌ نقاشی دستهای مهربان پیش از این در سایر شعب استانی این بنیاد همچون استانهای تبریز، شیراز، اصفهان و کرج برگزار و با استقبال روبرو شده بود.

این نمایشگاه نقاشی از 11 تا 13 شهریورماه به مدت سه روز (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) از ساعت 16 تا 20 در طبقه دوم تجاری برج میلاد برپا خواهد شد.

براساس این گزارش، بنیاد نیکوکاری دستهای مهربان از سال 86 فعالیت خود را در زمینه حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان بی سرپرست آغاز کرده و تا به امروز موفق به اخذ چندین گواهینامه بین المللی شده است.

موسسه خیریه دست‌های مهربان در ابتدا با تدارک جهیزیه وارد مشارکت در امور خیریه شد و پس از مدتی فعالیت های خود را توسعه داد. در نهایت، دستهای مهربان در چارچوب یک موسسه ثبت و با شعار حفظ کرامت انسانی مددجویان تا امروز به فعالیت خود ادامه داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها