دیدار تیم های نفت تهران و الاهلی امارات، از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که شاگردان علی منصوریان در خانه تن به شکست برابر نماینده امارات دادند.
کد خبر: ۸۲۹۷۶۰
نفت چشم به راه بازی برگشت ماند

نفت تهران در روز کم فروغ خود نتوانست برابر حریف اماراتی خود نمایش خیره کننده ای ارائه دهد و نتیجه ی بازی را یک بر صفر به الاهلی واگذار کرد.

در این دیدار پر حاشیه و جنجالی شاگردان منصوریان امتیاز مهم بازی در خانه را از دست دادند تا چشم به راه دیدار برگشت بمانند، علی رغم تلاش نفت تهران الاهلی امارات همچون سبک بازی همیشگی کشور های حوزه خلیج فارس، روی به جنگ روانی آورد تا تیم نفت تهران از اصل ماجرا دور بماند و حریف بتواند از حاشیه های بوجود آمده نهایت بهره را ببرد.

در دقیقه 61 روی کرنر جنجالی الاهلی امارات، لیما موفق شد تک گل بازی را برای این تیم به ثمر برساند تا نتیجه ی بازی 1-0 به سود این تیم رقم بخورد.

در بیشتر صحنه های بازی دو تیم با برخورد های پی در پی به درگیری با یکدیگر پرداختند تا شاهد فوتبال سراسر فیزیکی و درگیرانه باشیم.

در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود الاهلی به اتمام رسید تا نماینده اماراتی با اندوخته مناسب در اندیشه دیدار برگشت باشد.

دیدار برگشت نفت تهران و الاهلی امارت، چهارشنبه 25 شهریور در امارات برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها