جام جم ورزشی: نگین امیری پور با اینکه در رقابت های آزاد ویتنام نتیجه خوبی نگرفت اما همچنان به کسب سهمیه المپیک فکر می کند.
کد خبر: ۸۲۹۲۱۲
خانم معلمی که به المپیک فکر می کند

به گزارش جام جم ورزشی ، او در رقابت های آزاد بدمینتون ویتنام در بخش انفرادی مسابقات در جدول مقدماتی به رقابت پرداخت که در دور اول حذف شد. او در مصاف با نتسوکی نیدارا از ژاپن (رنکینگ286) با نتیجه 2 بر صفر (21-10 و 21-14) شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

با وجود این شکست نسبتا سنگین او کماکان به دنبال جمع کردن امتیازات لازم برای حضور در رقابت های 2016 المپیک است. نگین امیری پور که یار ثریا آقایی در رقابت های بین المللی دو نفره است می خواهد در کنار ثریا آقای نخستین بانوی مدال آور ایرانی باشد.

او به خوبی نسبت به فاصله نسبتا زیاد بدمینتون بازان ایرانی با قدرت های برتر جهان آشنا است اما با این حال سخت به دنبال کسب سهمیه المپیک است.

اگر بخواهیم رده بندی برترین بدمینتون بازان تاریخ ورزش بانوان را ارائه کنیم بدون شک نگین امیری پور در صدر قرار می گیرد هر چند ثریا آقای بیست ساله برای گرفتن امیری پور در صدر این فهرست به زمان کمی نیاز دارد.

امیری پور با اینکه فرهنگی است و سال هاست تدریس می کند اما هرگز از بدمینتون نیز غافل نشده است. این خانم معلم رقابت های برون مرزی متعددی را تجربه کرده است و اکنون نیز فقط یک هدف دارد؛ کسب سهمیه رقابت های المپیک 2016 برزیل. البته این هدف برای بدمینتون باز زن ایرانی بسیار سخت به نظر می رسد، به خصوص اینکه بدمینتون ایران معمولا جایی در میان قدرت های برتر دنیا ندارد. اما با این حال انگیزه این خانم معلم خیلی ستودنی است.

او فاصله نسبتا او خوبی تا المپیک برزیل دارد و می تواند در این مدت با جمع آوری امتیازات لازم به بزرگ ترین آرزوی ورزشی خود برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها