یک شروع بد برای یوونتوس، میلان و رئال

هفته نخست رقابت‌های لالیگا و سریA برای تیم‌های نامداری چون رئال مادرید، یوونتوس و میلان خوب نبود.
کد خبر: ۸۲۹۰۶۹

در این میان غیرمنتظره‌ترین نتیجه در تورین رقم خورد؛ جایی که یوونتوس پرآوازه در خانه خود با یک گل مغلوب اودینزه شد. این نتیجه بیش از همه تاسف ماسیمیلیانو آلگری را به همراه داشت. سرمربی یوونتوس پس از آن‌که تیمش با گل دقیقه 78 حریف، نتیجه اولین بازی فصل را به اودینزه واگذار کرد، در نشست خبری این بازی گفت: شکست خوردن در دیدار آغازین فصل آن هم برابر هواداران خودی بسیار ناراحت‌کننده است. این شکست خبر بسیار بدی برای همه ما بود.

آلگری ادامه داد: درست است که ما در دیدار برابر اودینزه بازی را واگذار کردیم اما عملکرد خوبی داشتیم و این شانس را داشتیم تا به پیروزی برسیم. فرق بین ما و اودینزه این بود که آنها قدر فرصت‌های خود را دانستند و به گل رسیدند ولی ما در زدن ضربه‌های آخر ناکام بودیم و همین هم باعث شد تا سه امتیاز حساس را از دست بدهیم. تیمی که می‌خواهد پیروز شود، باید از فرصت‌های خود نهایت استفاده را ببرد.البته آلگری با وجود شکست برابر اودینزه از عملکرد شاگردانش راضی است. او در این مورد گفت: در این دیدار شکست خوردیم اما اصلا قبول ندارم که بد ظاهر شدیم. شاگردانم انگیزه بسیار بالایی برای پیروزی در این دیدار داشتند. برای رسیدن به جایگاه واقعی خود به کمی زمان نیاز داریم. اطمینان دارم که یوونتوس در بازی‌های آینده بهتر خواهد شد.

سوای شکست خانگی یوونتوس که نخستین شکست این تیم در تورین بعد از 957 روز بود، میلان هم فصل جدید سری A را خوب شروع نکرد. شاگردان میهایلوویچ در آغاز ماجراجویی خود در لیگ ایتالیا با دو گل در فلورانس برابر فیورنتینا شکست خوردند. این شکست در حالی صورت گرفت که میلان از دقیقه 36 در پی اخراج رودریگوالی بازیکن خود ده نفره بازی کرد. البته میهایلوویچ برخلاف آلگری، سرمربی یوونتوس در پایان این بازی اعتراف کرد تیمش مستحق شکست بود: فیورنتینا با بازی خوبی که به نمایش گذاشته نشان داد که شایسته پیروزی در این دیدار است. آنها توپ را بخوبی به گردش در می‌آوردند و بهتر از ما ظاهر شدند. او ادامه داد: این دیدار جنگ بین خط میانی بود که به سود حریف به پایان رسید. در خط‌میانی عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم و رقابت را به حریف واگذار کردیم. با این حال نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا در دیدارهای آینده بهتر ظاهر شویم.

رئال پراشتباه

توقف رئال مادرید در مقابل اسپورتینگ گیخون هم از جمله نتایج دور از انتظار بود. پس از پیروزی بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو، هواداران رئال هم دوست داشتند تیمشان فصل جدید را با پیروزی آغاز کند، اما بازی تیم آنها با گیخون در طول 90 دقیقه حتی
یک‌گل هم نداشت.

رافا بنیتس که در نخستین تجربه خود روی نیمکت رئال، به تساوی رضایت داده بود، در پایان این بازی گفت: می‌دانم که رئال مادرید در این دیدار نقاط ضعفی داشت. زیاد به طرف دروازه حریف شوت زنی نکردیم. فرصت‌های گلزنی زیادی را خلق نکردیم و در ضد حملات به حریف اجازه دادیم تا خطرناک ظاهر شود. اینها مهم‌ترین نقاط ضعف ما در دیدار برابر گیخون بود. البته باید بگویم که شایسته پیروزی در این دیدار بودیم زیرا بازی بهتری را نسبت به حریف به نمایش گذاشتیم. بنیتس افزود: من به تیم خود امیدوار هستم هر چند که دو امتیاز را از دست دادیم. تا پایان لیگ بازی‌های زیادی باقی مانده است و نباید امید خود را از دست داد. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در بازی‌های آینده بدون اشتباه ظاهر شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها