جایزه رسانه ای لورنزو ناتالی به روزنامه نگاران اعطا می گردد

تهران 2 شهریور 1394 (مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد)-- مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران از روزنامه نگاران ایرانی دعوت می کند در جایزه رسانه ای لورنزو ناتالی شرکت نمایند.
کد خبر: ۸۲۸۸۷۵
جایزه رسانه ای لورنزو ناتالی به روزنامه نگاران اعطا می گردد

کمیسیون اروپا این جایزه را در 4 می 2015 اعلام نمود که به فعالیت های چشمگیر روزنامه نگاران در زمینه توسعه و محو فقر اعطا می گردد. جایزه امسال با سال اروپایی2015 برای توسعه مصادف شده است. برای اولین بار این جایزه به روزنامه نگاران حرفه ای و غیرحرفه ای شامل وبلاگ نویسان اهدا خواهد شد.
جایزه رسانه ای لورنزو ناتالی به یک روزنامه نگار حرفه ای و یک روزنامه نگار غیرحرفه ای از 5 منطقه ذیل تعلق می گیرد: اروپا، آفریقا، خاورمیانه و جهان عرب، آمریکای لاتین و کارائیب و همچنین آسیا- اقیانوسیه. همه برندگان تقدیرنامه و جایزه نقدی 5 هزار یورویی دریافت خواهند نمود.
همچنین هیات داوران مستقلی، تمامی برندگان منطقه ای را برای یک جایزه اضافه 5 هزار یورویی بررسی خواهند نمود. برندگان طی یک مراسم در دسامبر 2015 در بروکسل مشخص خواهند شد و از آنان تقدیر خواهد شد. روزنامه نگاران حرفه ای و غیرحرفه ای می توانند تا قبل از 31 اوت 2015 برابر با 9 شهریورماه جاری کارهای خود را به صورت مکتوب، آن لاین، وبلاگ، تولیدات رادیویی و تلویزیونی ارائه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها