گجت متفاوتی برای تناسب اندام عرضه شده که نه تنها می تواند برای کاربران معمولی مفید باشد بلکه ورزشکاران حرفه ای نیز می توانند از آن استفاده کنند.
کد خبر: ۸۲۸۵۴۲
گجت متفاوتی برای تناسب اندام و ورزشکاران + عکس

گجت های بسیاری برای حفظ تناسب اندام به کمک انسان ها شتافته اند تا نه تنها بتوانند بر اضافه وزن خود غلبه کنند بلکه بتوانند به تناسب اندام نیز دست پیدا کنند. از سوی دیگر، فناوری های پوشیدنی متفاوتی نیز برای کمک به ورزشکاران تولید شده اند تا نیاز به حضور همیشگی مربی در کنار ورزشکاران حذف شده یا در صورت انجام حرکات اشتباه به شخص هشدار داده شود.

به گزارش مهر، در سال ۲۰۱۳ میلادی، گجتی با نام «Speedo Shine» عرضه شد که جزو محبوب ترین گجت های کنترل تناسب اندام بود. اکنون این کمپانی محصول جدیدی را تولید کرده که «Misfit» نام داشته و در آب نیز از عملکرد خوبی برخوردار است. این نسخه بر خلاف نسخه گذشته امکانات بیشتری را در اختیار کاربرانش قرار داده و به آنها اجازه می دهد تا شمارش هر نوع حرکت ورزشی را در کنترل داشته باشند.

از قابلیت های این گجت پوشیدنی می توان به مواردی مانند ثبت و شمارش گام های برداشته شده، کالری مصرف شده یا حتی ارزیابی و سنجش سلامت کاربر را برشمرد. این گجت حتی می تواند تعداد دفعات و همینطور مسافت طی شده توسط شناگران را نیز ثبت کند. شرکت سازنده مدعی شده، دقت این گجت در شمارش تعداد دفعات سبقت یا ردیابی مسافت شنا در حدی است که حتی تا عمق ۵۰ متری نیز کارآمد بوده و خاصیت ضد آب دارد.

این گجت می تواند برای افرادی که تمایل به تناسب اندام دارند یا تمرینات حرفه ای را انجام می دهند، مناسب باشد. Misfit در تمرینات حرفه ای ورزش شنا بسیار مفید بوده و به کمک شناگران می شتابد تا بتوانند حتی بدون حضور مربیان ورزشی نیز به تمرین پرداخته و از صحیح بودن حرکات ورزشی خود اطمینان داشته باشند. این گجت پوشیدنی می تواند در سایر ورزش هایی مانند دو، دوچرخه سواری یا پیاده روی نیز سودمند باشد.


چراغ های LED در اطراف این گجت تعبیه شده اند تا بتوان پیشرفت در حرکات ورزشی را به سادگی اندازه گیری کرد. این گجت با اسمارت فون ها ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مربوط به حرکات انجام شده را بر صفحات اسمارت فون ها نمایش می دهد. نرم افزار Misfit از پلتفورم های اندروید و iOS پشتیبانی کرده و از طریق Bluetooth ۴.۰ نیز می تواند با گجت ارتباط برقرار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها