جام جم ورزشی: فاطمه ابراهیم زاده و محمد خانی قهرمان تکواندوی نونهالان جهان شدند.
کد خبر: ۸۲۸۵۱۴
دو طلای ایران در مسابقات تکواندوی نونهالان جهان

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ، در نخستین روز از دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان که در سالن ورزشی «تی 1» شهر موجو کره جنوبی در حال برگزاری است، فاطمه ابراهیم زاده با چهار پیروزی متوالی قهرمان جهان شد.

تکواندوکار وزن 29- کیلوگرم دختران ایران در نخستین گام به مصاف «ماریا قاباها» از فلسطین رفت و با نتیجه 40 بر 10 به برتری رسید، سپس 18 بر 9 از سد «زینب تسکین» ترکیه‌ای گذشت و در مرحله نیمه‌نهایی نیز با غلبه بر «مالوری دلبانچ» فرانسوی (32-25) راهی فینال شد.

ابراهیم زاده در فینال این رقابت ها نیز 19 بر 14 «امینا چرچسوا» از روسیه را شکست داد و با شایستگی بر سکوی قهرمانی ایستاد.

همچنین محمد خانی با شکست تمامی رقبایش دومین مدال طلای ایران را بدست آورد.

تکواندوکار وزن 65- کیلوگرم ایران برای کسب عنوان قهرمانی جهان، پس از یک دور استراحت، 19 بر صفر «زاکاریا شوهیب» از مصر را برد، سپس 17 بر 12 از سد «دارلین پادیلا» از اکوادور گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

او برای راهیابی به فینال، نماینده قزاقستان را 12تایی کرد و در فینال نیز «استانیسلاو ملنیک» روس را با نتیجه 18 بر 11 شکست داد و با شایستگی مدال طلای جهان را به گردن آویخت.

این دوره از مسابقات با حضور 465 تکواندوکار از 59 کشور در حال برگزاری است و روز چهارشنبه (چهارم شهریورماه) به پایان خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها