مازراتی؛ ماشین مشترک مسی، رونالدو و دایی!

جام جم ورزشی: سایت «News Oholic» روز گذشته در گزارشی به معرفی ماشین‌های لوکس علی دایی سوپراستار فوتبال ایران و آقای گل جهان پرداخت.
کد خبر: ۸۲۷۸۱۹
مازراتی؛ ماشین مشترک مسی، رونالدو و دایی!

در این گزارش آمده است: «علی دایی با ماشین‌های لوکس خود چشم‌ها را گرفتار می‌کند، او در بین فوتبالی‌های ایرانی یکی از اولین افرادی بود که به سراغ پورشه رفت اما زمانی که تصمیم گرفت ماشینی بهتر و مدرن‌تر سوار شود، به سراغ مازراتی رفت. هرچند که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مازراتی بهتر از این را سوار می‌شوند.
به گزارش روزنامه خبرورزشی ، البته در این گزارش به این نکته اشاره نشده است که با توجه به قیمت‌های بازار ایران، علی دایی برای مازراتی خود بهایی را پرداخت کرده که مسی و رونالدو حتی نصف آن هم هزینه نکرده‌اند. قیمت مازراتی دایی در حالی در بازار ایران در حدود ۳/۱ میلیارد تومان برآورد می‌شود که هم‌اکنون در بازار جهانی می‌توان با ۱۳۰ هزار دلار صاحب یک مازراتی گران توریسمو ۲۰۱۶ شد. در ادامه این گزارش به دیگر اتومبیل‌های دایی همچون پورشه کاین، لکسوس و… نیز اشاره شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
۰
۰
علی دایی بازیكن بزرگ و با كلاس و با سواد و خوش تیپی هست.من به عنوان یه ایرانی بهش افتخار میكنم و دوسش دارم.
n
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
۰
۰
زمان قدیم اگه به اندازه ه انگشتان دست سرمایه داربود الان به اندازه ستاره آسمانها شده فقط یك فرق داره كه آن موقع خزانه پر بود و پول با ارزش الان خزانه خالی وپول بی ارزش ودرجیب یك عده خاص

نیازمندی ها