صفحه اینستاگرام منتسب به نوپو تصاویری از اقتدار نیروهای نوپو در عملیات منتشر کرده است.
کد خبر: ۸۲۷۵۰۶
اشرار دستگیر شده توسط نیروهای ویژه نوپو + عکس

نوپو نام اختصاری نیروی ویژه پاسداران ولایت است، در اصطلاح بین‌المللی نیروی ضد تروریسم که یکی از نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که برای عملیات‌های ضد تروریستی و رهایی گروگان و سرکوب شورش‌های شهری استفاده می‌شود. اعضای نوپو به دلیل داشتن یونیفورم سیاه رنگ به سیاه‌جامگان نیز معروف شده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صفحه منتسب به نوپو تصاویری از اقتدار نیروهای ویژه نوپو در دستگیری اشرار را منتشر شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
۰
۰
mamnon
احسان
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
۰
۰
با یورش پلیس و گرفتن این اراذل و اوباش مساله حل نمی شود این افراد چند روز بعد با سپردن وثیقه آزاد می شوند و شدیدتر از گذشته به رفتار خود ادامه می دهند حتی با پلیس هم درگیر شده و آنها را شهید می كنند باید روند ساخت اراذل و اوباش متوقف شود . در قبل از انقلاب نیز این افراد تا سال 1340 وجود داشتند ولی بعداز آن زمان ریشه این افراد كنده شد و جامعه روی امنیت و آسایش دید . برای متوقف كردن ساخت اراذل و اوباش اول قانون لازم است و قوه قضاییه باید خیلی خیلی جدی تر از قبل ورود پیدا كند با حضور قضات پایبند به قانون دوم حذف اشخاصی كه از رفتار این افراد سود می برند و سوم سیاست اقتصادی سالم .
ایندفعه ناشناس كامنت میدم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
۰
۰
حیف نمیشه ولی كاش میشد اصل كاریاشون رو نابودشان كرد .
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
۰
۰
چه فایده . نیروی انتظامی زور می زنه اینا رو دستگیر می كنه اما بدلیل نبود قانون 2 روز بعد این ها آزاد می شوند. خود من چقدر معتاد تو طرح های سركلانتری هفتم می گرفتیم . دوباره 2 روز بعد از كنارمون رد می شدن و مسخره می كردن . . مهم قانون هست كه مشكل داره و الا نیروی انتظامی تمام تلاشش رو می كنه .
ialal
United Kingdom
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
۰
۰
Khaste nabashid..dameton garm.. iyn heuvonay vahshi bayad to ghafas bashan na to shahr.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
۰
۰
جام جم ، یا نظر كاربران برایتان مهم است یا فقط درصد بازدید از سایت را می خواهید افزایش دهید ... بعد از اینكه باز متوجه اشتباه خود مبنی بر معنی كلمه نوپو شده اید باز نمی خواهید آن را اصلاح كنید ؟؟؟؟؟؟؟
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
۰
۰
من وقتی نیروی نوپو رو می بینم قبل از این كه به این بزرگواران افتخار كنم اول به خودم افتخار میكنم كه كشورم از بابت نیروهای دفاعی چه درون مرزی چه برون مرزی انقدر قدر هستش. دم همتون گرم و دست های پرمهرتون پر از اجابت دعا.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها