جام جم ورزشی: شنیده می شود احسان حاج صفی نیز با پیشنهادی اروپایی وسوسه شده از جمع زردپوشان جدا شود.
کد خبر: ۸۲۷۳۵۱
حاج صفی بوندسلیگایی می شود

احسان حاج صفی که مشکلات و حرف و حدیث زیادی برای تمدید قراردادش در ابتدای لیگ با سپاهان به وجود آمد، از یک تیم آلمانی پیشنهاد دریاف کرده و همین مساله باعث شده تا ساز جدایی سر دهد.
به گزارش ورزش سه ، حاج صفی که بعنوان یکی از کاپیتان های تیم ملی در طول سال های اخیر بارها در آستانه حضور در فوتبال اروپا و لژیونر شدن قرار داشت در این راه ناکام بود و این بار گفته می شود پیشنهاد این تیم آلمانی جدی تر از همیشه است. به همین منظور احسان حاج صفی از مدیران باشگاه سپاهان درخواست کرده تا مقدمات جدایی اش را فراهم کند و به نظر می رسد این شوک بزرگی برای سپاهان و خصوصا حسین فرکی باشد که پیش از این پادووانی و پریرا را با غفلت مسوولان تیمش از دست داده بود.
این بازیکن باکیفیت فوتبال ایران که در فصل گذشته نیز در آستانه حضور در لیگ برتر انگلیس و تیم فولام قرار داشت که در نهایت با توجه به کمبود بازی ملی نتوانست حضور در انگلیس را به دست آورد. او در فصلی که گذشت عزم خود را جزم کرده بود تا حضور در فوتبال اروپا را تجربه کند. او در این فصل یکی از گرانترین بازیکنان لیگ محسوب می شود که هفته گذشته نیز نمایش درخشانی مقابل پرسپولیس داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها