پدر معتاد: برای ساکت کردن فرزندم او را کتک می زدم!

جزییات تازه از شکنجه یک نوزاد در رشت

نوزاد پنج ماهه که مورد شکنجه والدین خود قرار گرفته بود، پس از انتقال به بیمارستان به دلیل ضربه مغزی جان‌باخت.
کد خبر: ۸۲۷۳۰۴
مرگ نوزاد 5 ماهه بر اثر شکنجه

به گزارش جام‌جم، زوج جوان سراسیمه وارد بیمارستان شدند. زن نوزادی را در آغوش داشت و وارد بخش اورژانس شد. او از پرستاران خواست به پسرش کمک کنند. نوزاد پنج ماهه که با اسم آرمین بستری شده بود، بیهوش بود و پزشک سریع خودش را به بالین او رساند.

آثاری از کبودی روی پای آرمین دیده می‌شد و به نظر می‌رسید او قربانی کودک‌ آزاری شده باشد. تلاش پزشک و پرستاران برای نجات جان آرمین بی‌نتیجه ماند و او به علت ضربه مغزی جان باخت.

پرستاران که به موضوع مشکوک شده بودند، سراغ پدر و مادر آرمین رفتند، اما آنها همزمان با بستری شدن پسرشان در بیمارستان، آنجا را ترک کرده بودند.

در ادامه موضوع به ماموران کلانتری قلهک اعلام شد و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در بیمارستان حاضر شدند. بررسی‌های ماموران نشان می‌داد، این نوزاد توسط زوج جوانی به بیمارستان منتقل شده بود و آثار شکنجه و کبودی روی بدن او مشاهده می‌شد.

به گفته پزشکان آثار شکنجه‌ها قدیمی بود و این نوزاد از مدت‌ها قبل مورد آزار و کتک قرار می‌گرفته است.

پس از گزارش ماجرا به قاضی ایلخانی بازپرس ویژه قتل تهران، وی به کارآگاهان دستور داد با تحقیقات جنایی زوج جوانی که این نوزاد را به بیمارستان منتقل کرده بودند شناسایی کنند.

همچنین جسد به پزشکی قانونی منتقل شد که پزشک جنایی پس از معاینه جسد اعلام کرد اصابت جسم سخت به سر این نوزاد باعث ضربه مغزی و مرگ او شده است.

تجسس‌های ماموران برای رازگشایی از این قتل هولناک ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
۰
۰
محمود از گرگان :اسم حیوان واس اینا زیاده در ضمن ربطی فقر وبدبختی نداره خدا یا بچه رو به كیا میدی كسانی هستن در ارزو بچه ای
دایی احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
۰
۰
خدایا این دگه چه پدرومادری بودن اینها كه بابچه خودشانكه پنج ماه بیشترنداشت اینكارراكردن وای بحال آن موقع كه باغریبه ای مشكل پیدا میكردند آخه طفل پنج ماهه دگه چی هست كه شكنجه هم بشه چه آدمهایی هستند برای داشتن بچه چه پولهایی خرج میكنند وچه نذر و نذوراتی میكنند كه خدابه آنها یك بچه بده واین آدما بچه خودرابه قتل میرسانند خدایی دستگاه قضایی از این دوانسان حیوان صفت بایدتوضیح بخواد وآنها را به اشدمجازات برسانه خداخودش به ما رحم كنه بااین جامعه كه انسانهای حیوان صفت بایدشاهد شاهكارهاشون باشیم
احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
۰
۰
ای آقا چه ربطی به فقر داره چه آدمهای فقیری هستند باداشتن بچه زیاد دارن ازپولداراش بهترزندگی میكنند وخیلی هم آبرومندند تمام این مشكلات از مصرف مواد روانگردانه ای كاش دولت هركس را یك گرم از این مواد ازش میگرفت را در دریا می انداخت كه دگه آثاری از وجود آشغالش در روی زمین نباشد و در پایان خواهشی كه دارم تواین قسمت اگه نظری میدهید لطف كنید بارتایپ فارسی نظرتون رابنویسید كه حداقل غلط املاعی هم داشته باشه تاحدودی متوجه خواهندشد كسانی كه میخوانند نظرات شمارا ولا هیچ زبانی فارسی خودمان نیست پس بیایم فارسی را پاس بدانیم وبه زبانمان افتخاركنیم ممنون ازهمه شماهم وطنهای عزیز وبزرگوارم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها