یکی از بازیکنان ملی‌پوش فوتبال که در پارتی شبانه شرکت کرده بود در حالتی نامتعادل دستگیر شده و همچنان در بازداشت به سر می‌برد. دو هم تیمی او که از صحنه گریختند تحت پیگرد پلیس هستند.
کد خبر: ۸۲۷۰۹۶
بازداشت ملی‌ پوش فوتبال در پارتی شبانه

یکی از بازیکنان ملی‌پوش فوتبال که در یکی دو سال گذشته مورد توجه اکثر تیم‌های مطرح لیگ برتری قرار گرفته بود به همراه دو هم تیمی خود در یک پارتی شبانه در یکی از محله‌های معروف شهر خود شرکت کردند که این بازیکن در حالتی نامتعادل دستگیر شد اما دو بازیکن دیگر متواری شدند و پلیس به دنبال آنهاست.

به گزارش مهر، تلاش‌ها برای آزادی این بازیکن از سوی خانواده وی و مسئولان باشگاه تا این لحظه بدون نتیجه مانده و او همچنان در بازداشت به سر می‌برد.

پلیس اعلام کرده است که دو بازیکن دیگر که فرار کرده بودند باید خود را هر چه سریع‌تر معرفی کنند در غیر اینصورت آنها را در منزل یا بر سر تمرین دستگیر خواهد کرد.

یکی از دو بازیکنی که گریخته‌اند سابقه حضور در یکی از تیم‌های پرطرفدار پایتخت را دارد اما جالب اینکه دیگر بازیکن متواری خارجی است و باید دید چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
احمد
Canada
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
۰
۰
بابا ولشون كنید، مگه ما خدای نكرده داعشی هستیم كه به هر چیزی مثل ماهواره و پارتی و حجاب و وووووو گیر بدیم. بیاییم با عزمی راسخ مملكتمون كه احمدی نژاد خراب كرد اباد كنیم و كشوری اباد مردمی اگاه و اقتصادی قوی داشته باشیم.به امید حق .
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
۰
۰
هموطنان گرامی با سی سال خدمت در نیروی دریایی ارتش وخدمت در جنوب ٬ شمال ومركز حقوق دریافتی امثال من یك میلیون وپانصد هزارتومان است این اقایان فوتبالیست امثال .... وغیره با پول بیت المال در لواسان- دماوند -خارج كشوردارا ی ویلاها وخودرهای انچنانی هستدوهمیشه طلبكار هستندتا میتوانید اعتراض فرمایید.بازنشسته نیرو ی دریایی ارتش
نظر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
۰
۰
می خوان برن پارتی ، می خوان قلیان بكشن و هر .غ ...... دیگه ای می كنند به خودشون مربوطه . اما نه با بیت المال و نه با پول من و شما. وقتی در فوتبال بازیكن با باند بازی و پارتی بازی می یاد و پول میلیادری هم به جیب می زنه وقتی از بیت المال پول به مربی می دن و به بازیكن هم پول میلیادری می دن وبعدش دیگه نرم افزار موبایل جان حالشو بردنشون هم به من و شما مربوط میشه بدتر از اون همیشه هم می بازند و بدتر از اون همیشه هم دلایل كافی برای باختاشون دارند . نتیجه نشون میده خیلی چیزها تو فوتبال ما می لنگه . مسئولین كه كاری نمی كنند اگر مردم غیرت داشته باشن رفتن به ورزشگاهها رو تحریم كنند اوضاع بهتر میشه . البته اگر تحریم خرید خوردوهای داخلی جواب بده . بعد این رو تحریم می كنیم .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها