جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال گفت: هر ۳ تیمی که در گروه ما قرار دارند، حریفان سرسختی محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۸۲۷۰۳۰
امیرشقاقی: برای رقابت در آسیا آماده‌ایم

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهناز امیرشقاقی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان پیش از بازی ایران با کره جنوبی گفت: پس از برگزاری اردوی تدارکاتی و انجام سه بازی دوستانه در تهران، اکنون آماده رقابت با کره جنوبی، کره شمالی و تایلند هستیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود اصلی ترین حریف ایران در این بازی ها چه تیمی است، اظهار داشت: تمامی تیم ها برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کنند و نمی توان هیچ حریفی را دست کم گرفت. اما کره جنوبی و تایلند با توجه به شناختی که از بازیشان دارم، حریفان سختی برای ما محسوب می شوند.

سرمربی تیم ملی در ادامه این نشست در پاسخ به این سوال که آیا کره شمالی حریف جدی برایشان محسوب نمی شود عنوان کرد: همانطور که قبلا هم اشاره کرده ام هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت، چرا که فوتبال دنیا در حال رشد است و 8 تیم برتر آسیا به این مسابقات راه پیدا کردند.

وی در پایان گفت: امیدواریم در این بازی ها بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم، بهترین نتیجه را کسب کنیم و باعث افتخار ایران شویم.

به گزارش فارس، تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا ساعت 16 به وقت محلی مقابل کره‌جنوبی قرار می‌گیرد. این مسابقات به میزبانی چین برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها