جام جم ورزشی: مرخصی های پیاپی سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران صدای همه را درآورده است.
کد خبر: ۸۲۶۶۸۳
فریادشیران: کی روش با پول بیت المال دور ایران را می گردد

به گزارش جام جم ورزشی ، ناصر فریاد شیران مربی و پیشکسوت فوتبال کشور در گفت و گو با جام جم ورزشی اظهار داشت: بحث بر سر کوبیدن کی روش نیست، بحث ما فوتبال ملی و ارزش گذاشتن به تیم ملی فوتبال ایران است. من نه نمی خواهم مربی تیم ملی بشوم و نه برای مربی گری در لیگ برتر برنامه دارم و اگر هم حرفی می زنم از سر دلسوزی است.

وی افزود: اکنون فدراسیونی ها به کی روش التماس می کنند از مرخصی طولانی مدتش به ایران برگردد. اما التماس برای چه؟! او قرارداد دارد و باید برگردد. ایشان با پول بیت المال در حال گشت و گذار در اقصی نقاط دنیاست.

فریاد شیران با بیان اینکه سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران بدون دلیل حتی دنبال تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هم رفته بود گفت: موضوع درگذشت همسر کی روش و مرخصی ایشان عوامفریبی و بازی با کلمات بود. خود کفاشیان هم از رفتارهای کی روش تعجب می کند اما کار به جایی رسیده که ایشان می گوید ما به دورکاری کی روش هم راضی هستیم.

این پیشکسوت فوتبال خاطر نشان کرد: کی روش به قراردادش عمل نمی کند و دائم در سفر است. او حتی وقتی بالای سر تیم ملی فوتبال است مدام دلش با رفتن و مرخصی گرفتن است. هفته سوم لیگ برتر ایران تمام شد اما از ایشان هنوز خبری نیست. حضور سرمربی تیم ملی در ایران وقتی که بازی های لیگ برتر شروع شده انگیزه یک بازیکن را برای ارائه بهتر توانایی های فنی بیشتر می کند. اصلا کفاشیان می داند این مارکوپولو (کی روش) کجاست؟!

مربی سابق نفت گفت: هیچ نظارتی بر کار کی روش نیست. چرا وزارت ورزش دخالت نمی کند؟ متاسفانه فدراسیون فوتبال برای خودش جزیره ای شده است که در آن هر کس برای خودش تصمیم گیری می کند.

فریادشیران یادآور شد: هر چند وقت یکبار تیم هایی مثل مکزیک ، آفریقا و ... کی روش را می خواهند. باور کنید هیچ تیمی به غیر از ایران کی روش را نمی خواهد. او از زمین و زمان ایراد می گیرد و جالب اینجاست که وکیل وکلای ایشان هم زیاد شده اند همانند پیروانی که به نماینده مجلس می گوید چرا در کار کی روش دخالت می کنید؟

ناصر فریادشیران خاطرنشان کرد: کی روش باید در ایران حضور داشته باشد نه اینکه با پول ایران دور دنیا را بگردد. اگر کی روش دوست ندارد با تیم ملی فوتبال ایران همکاری کند باید هر چه سریعتر تکلیفش را مشخص کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
۰
۰
این همه خرج فوتبال كردید و هیچ پیشرفتی رو هم شاهد نبودیم در صورتی كه بعضی از قهرمان های خوب كشورمون كه با سختی خودشون رو به اینجا رسوندند و حالا حسرت دورانی رو می خورن كه می تونستن در كنار خانوادشون خوش باشن و راحت زندگی كنن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها