پنجاه و چهارمین مرحله از یارانه نقدی ساعت 24 امشب - دوشنبه - به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
کد خبر: ۸۲۶۵۷۱
یارانه نقدی امشب واریز می شود

یارانه 45 هزار و 500 تومانی ماه جاری در حالی پرداخت خواهد شد که بنابر آنچه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرده است تا پایان ماه جاری تعداد حذف شدگان از دریافت یارانه به دو میلیون نفر خواهد رسید. این در حالی است که تاکنون تعداد متفاوتی از 50 هزار تا یک میلیون نفر به عنوان حذف‌شدگان اعلام شده است.

به گزارش ایسنا،بر این اساس با توجه به اینکه در مجموع بالغ بر 76 میلیون نفر در هر ماه یارانه 45 هزار و 500 تومانی دریافت می کنند، در صورت حذف دو میلیون نفر مد نظر ربیعی، به نظر می‌رسد لیست یارانه بگیران برای شهریور ماه به کمتر از 74 میلیون نفر کاهش پیدا کند. غربالگری که می‌تواند رقمی حدود 91 میلیارد تومان در هر ماه و 637 میلیارد تومان را تا پایان سال برای دولت صرفه جویی کند.

این در حالی است که با ادامه حذف پردرآمدها در ماه‌های باقی مانده سال، به طور یقین میزان بیشتری در هزینه های یارانه نقدی دولت که در هر ماه به حدود 3500 میلیارد تومان می رسد، صرفه جویی شده و بخشی از کسری پرداخت آن را جبران خواهد کرد.

اما با توجه به اینکه در هر ماه تعدادی از یارانه بگیران تحت عنوان پردرآمدها حذف می شوند، در صورت اعتراض به این موضوع می‌توانند در یک فرصت دو ماهه به سامانه yaraneh10.ir که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است، مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

آنطور که قائم مقام وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرده است تاکنون حدود 17 هزار نفر که به دلیل بروز خطا از جمع یارانه بگیران حذف شده بودند بعد از بررسی و تشخیص محق بودن برای دریافت یارانه نقدی به لیست سازمان هدفمندی یارانه ها اضافه شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها