جام جم ورزشی: مورینیو عادت دارد تا به یکی از بزرگ ترین مخالفان خود یعنی آرسن ونگر در مصاحبه هایش کنایه بزند. او روز گذشته باز هم این کار را انجام داد.
کد خبر: ۸۲۶۲۷۴
باز هم مورینیو و باز هم کنایه به آرسن ونگر

به گزارش جام جم ورزشی ،مورینیو در روزهای اخیر با پزشک تیمش یعنی کارنیرو مشکل پیدا کرده است تا ونگر سرمربی آرسنال بگوید اختلاف نظر مورینیو با پزشکان تیم به نفع تیم او نخواهد بود و ممکن است در رختکن آبی‌های لندن مشکل‌ساز شود. او همچنین گفت که مورینیو حق ندارد از ورود پزشکان تیمش به زمین بازی ناراحت یا عصبانی شود، چون این داوران هستند که تعیین می‌کنند پزشکان یک تیم چه زمانی باید برای مداوای یک بازیکن به میدان بروند.

به گزارش دیلی استار ، مورینیو این بار برای پاسخ دادن به انتقاد ونگر وقت و انرژی زیادی هدر نداد و باز هم از کنایه قدیمی‌اش برای زخم‌ زبان زدن به مربی توپچی‌ها استفاده کرد.

کنایه آقای خاص به ونگر که بیش از 10 سال است نتوانسته قهرمان لیگ برتر شود، در قالب پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا او از تمدید شدن قرارداد مانوئل پیگرینی با منچسترسیتی (پس از ناکامی در کسب حتی یک جام در فصل گذشته) تعجب نکرده است، مطرح شد.

او به خبرنگاران گفت: چرا تعجب کنم؟ اینجا ما باشگاه‌هایی داریم که 15 سال است در حسرت قهرمانی هستند و ناامید شده‌اند، اما مربی‌شان همان مربی قبلی است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها