جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال آ.زد‌ آلکمار که پیش‌تر از زود بودن حضور علیرضا جهانبخش در ترکیب تیم جدیدش گفته بود، در نظر گرفتن شرایط خاص جسمانی ستاره ایرانی را عامل دوری از ترکیب اصلی معرفی کرد.
کد خبر: ۸۲۵۹۲۱
مربی آلکمار: حوصله کنید، جهانبخش تازه از مصدومیت بازگشته!

تیم آلکمار امروز (شنبه) در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال حرفه‌ای هلند موسوم به اردی‌ویزه مقابل اکسلسیور قرار می‌گیرد. جان‌فان‌دربروم، سرمربی آ.زد پیش‌تر در مواجه با سئوال خبرنگاران محلی گفته بود که حضور گلزن جوان کشورمان را در ترکیب اصلی تیمش هنوز کمی زود تلقی می‌کند.

به گزارش فارس، این مربی در توضیحی تکمیلی به نکاتی اشاره کرده که مشخص می‌کند وی در مورد لژیونر ایرانی حاضر به ریسک بیهوده و به مخاطره انداختن وضعیت جهانبخش نیست.

وی گفت: علیرضا تازه مصدومیت‌ها را پشت سرگذاشته است. به این ترتیب دوره زیادی از فصل آماده‌سازی به همراه نایمخن از دست داد. بنابر این تمرین جسمانی کرده و دوره نقاهتش طولانی‌تر از آنچه تصورمی‌کردیم، بوده است. به این خاطر مقابل اکسلسیور بازی نخواهد کرد. در مورد او باید بیشتر حوصله کنیم.

براساس اطلاعات گزارش شده مسئول فنی آلکمار در این بازی که از ساعت. آغاز خواهد شد و روی چمن مصنوعی ورزشگاه وداشتاین خواهد بود، قصد دارد از «گوس هوپرت» مهاجم راست پا 23 ساله خود استفاده کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها