معاون فنی درآمد سازمان تامین اجتماعی، گفت: میزان طلب قطعی و برآوردی تامین اجتماعی از کارفرمایان ۱۰ هزار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.
کد خبر: ۸۲۵۵۸۴
بدهی ۱۰ هزار میلیارد تومانی کارفرمایان به تامین اجتماعی

محمدحسن زدا در گفتگو با مهر به طلب سازمان تامین اجتماعی از کارفرمایان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان طلب قطعی از کافرمایان بخش خصوصی و دولتی دارد.

وی گفت: همچنین ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان نیز طلب برآوردی تامین اجتماعی از کارفرمایان است که این افراد می توانند به آن اعتراض کنند.

زدا با اشاره به اینکه برنامه عملیاتی برای دریافت طلب خود از کارفرمایان داریم، افزود: برنامه ای در این خصوص تدوین شده که به تمام استان ها نیز ابلاغ شده است و بر اساس آن به واحدها و شعب مختلف در سراسر کشور این برنامه را ارائه کرده ایم تا آنها بتوانند نسبت به دریافت طلب تامین اجتماعی از کارفرمایان در بخش خصوصی و دولتی اقدام کنند.

وی گفت: بر اساس شرایط منطقه و استان های مختلف، برنامه های خاصی تدوین شده و این طور نیست که به عنوان مثال در استان تهران همان برنامه ای را که در سیستان و بلوچستان داریم، اجرایی کنیم.

معاون فنی درآمد سازمان تامین اجتماعی در مورد میزان طلب کارفرمایان، اظهارداشت: به طور مثال نحوه برخورد و دریافت مطالبات از کارفرمایی که ۲۰ هزار تومان و یا کارفرمایی که ۲۰ میلیون به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است، متفاوت بوده، اما در مجموع برای دریافت هر یک از طلب خود به نحو خاصی اقدام کرده ایم.

زدا تصریح کرد: در حال حاضر ۵۲۰ شعبه تامین اجتماعی در سراسر کشور آماده دریافت بدهی های کارفرمایان بخش دولتی و خصوصی به تامین اجتماعی است.

وی تاکید کرد: قانون بخشودگی جرایم در سال جاری اجرایی نخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها