شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی اعلام کرد ملی‌پوش وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی از طریق مسابقه انتخابی درون اردویی مشخص می‌شود.
کد خبر: ۸۲۲۸۸۸

بر اساس نشست اخیر این شورا مقرر شد ترکیب نهایی اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های جهانی سال 2015، حداکثر 15 روز مانده به رقابت‌های مذکور اعلام شود. علاوه بر این در زمان اعلامی از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور، میان آقایان مهدی نوری و مهدی علیاری بر مبنای مفاد بند نهم از فرآیند انتخاب تیم‌های ملی کشتی کشور، رقابت‌های انتخابی درون اردویی برگزار شود. قاعده پیروزی دو از سه در برگزاری رقابت‌های درون اردویی مذکور، به قوت خود باقی خواهد بود.

قول وزیر اقتصاد ب رای سرخابی‌ها

عضو فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر این‌که عده‌ای در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس چوب لای چرخ خصوصی شدن این دو باشگاه می‌گذاشتند، از قول طیب‌نیا وزیر اقتصاد برای خصوصی شدن این دو باشگاه خبر داد.

به گزارش خانه ملت، ابوذر ندیمی با بیان این‌که سوال خود در مورد خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را در جلسه کمیسیون اقتصادی با وزیر اقتصاد مطرح کرده است، عنوان کرد: وزیر اقتصاد مدعی است هیچ فشاری از طرف وزارت ورزش مبنی برعدم خصوصی‌سازی وجود ندارد و در برگزاری چهار مرحله مزایده، مشکلاتی از لحاظ مدیریتی از جمله اهلیت و مانند آن وجود داشته که احساس کرده‌اند به نتیجه نمی‌رسند. اجرا نشدن قانون خصوصی‌سازی در این مرحله ظلم به دو تیم است، برخی از تیم‌های صنعتی امکان تامین منابع خود را دارند ولی این دو تیم پرطرفدار دولتی بخوبی حمایت نمی‌شوند و مشکلات مالی زیادی دارند. ندیمی خاطرنشان کرد: وزیر اقتصاد قول داد کار خصوصی‌سازی را شروع کند؛ متاسفانه تا الان کسانی از درون باشگاه تمایل به واگذاری نداشتند و همکاری نمی‌کردند و با اخطارها مجبور به این کار شدند و از این پس هم جدی‌تر پیگیری می‌شود.

گلف و توسعه متوازن

نایب رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با اشاره به ورود گلف به بازی‌های المپیک گفت: گلف با این‌که در کشورمان هنوز نتوانسته به جایگاه واقعی خود برسد اما از ظرفیت و توانمندی بالایی برای ایجاد جذابیت و توسعه در بعد قهرمانی و همگانی برخوردار است.

به گزارش تسنیم، اژدر شهابی درباره توسعه این ورزش گفت: تصور عموم بر این است که گلف رشته‌ای مختص افراد متمول است، در حالی که بخش عمده‌ای از بازیکنان تیم‌های ملی بانوان و آقایان ، بازیکنان باشگاهی و افراد در حال آموزش یا علاقه‌مندان به گلف، مینی‌گلف و وودبال از طبقه متوسط جامعه هستند و این گواه این مدعاست که این رشته قابلیت توسعه همگانی و در نهایت ایجاد بسترمناسب برای حرکت به سمت قهرمانی و حرفه‌ای را دارد.

او تصریح کرد: نگاه متوازن به همه استان‌ها با رویکرد برنامه‌محوری، مشارکت هیات‌ها و کارشناسان در تصمیم‌سازی‌ها، کشف و پرورش استعدادهای این رشته با همکاری استادان دانشگاهی و مراکز علمی و بازنگری در ساختار تشکیلاتی فدراسیون از جمله مطالبات اهالی گلف به‌شمار می‌رود.

باخ: بلاتر از IOC کنار گذاشته می‌شود

رئیس سوئیسی فدراسیون جهانی فوتبال جایگاه خود را در کمیته بین‌المللی المپیک از دست می‌دهد.

سپ بلاتر که در انتخابات ریاست فیفا در ماه فوریه سال آینده میلادی، پست خود را به شخص دیگری برای اداره فدراسیون جهانی فوتبال خواهد سپرد، در آینده دیگر نقشی در کمیته بین‌المللی المپیک نخواهد داشت.این موضوع را توماس باخ، رئیس این کمیته در حاشیه نشست اعضا در کوالالامپور عنوان کرد. رئیس آلمانی این سازمان افزود: با کنار رفتن بلاتر از پستش در فیفا،‌معنی نخواهد داشت که جایگاه خود را در کمیته بین‌‌المللی المپیک به مدت هفت سال دیگر در اختیار داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها