پیام رییس جمهور به اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور:

شرایط کنونی جهان، تحول نظام آموزش و پرورش را می طلبد

مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱.۵ برابر از ظرفیت مورد نیاز در آزمون استخدامی به گزینش معرفی می‌شوند، گفت: ۷۵۰۰ نفر پس از آزمون آموزش و پرورش برای ارزیابی به گزینش معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۸۲۱۹۱۵
معرفی پذیرفته شدگان آزمون آموزش و پرورش، 1.5 برابر ظرفیت واقعی

شاپور محمدزاده مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا پنج هزار نفر نیرویی که قرار است پس از آزمون به استخدام این وزارتخانه در بیایند، گزینش خواهند شد؟»، اظهار داشت: آموزش و پرورش 1.5 برابر افراد مورد نیاز به گزینش معرفی خواهد کرد.

وی در گفتگو با فارس افزود: معمولاً روال این طور است که 1.5 برابر آن 5 هزار نفر به گزینش معرفی خواهند شد؛ یعنی قرار است که 7 هزار و 500 نفر به گزینش معرفی شوند.

محمدزاده با بیان اینکه آمادگی لازم در خصوص انجام گزینش این تعداد را داریم، خاطرنشان کرد: به محض اینکه آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار شد و اسامی را به گزینش اعلام کردند، بر اساس آن فرصت زمانی، کارها را پیش خواهیم برد.

مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا این افراد باید در هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش مورد ارزیابی قرار گیرند؟»، تصریح کرد: خیر، این موضوع بستگی به استان‌ها دارد و هر تعدادی که استان‌ها بخواهند جذب نیرو داشته باشند، گزینش افراد در آن استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 27 و 28 مرداد ماه اجلاس هسته‌های گزینش سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: به تمام همکاران تأکید می‌کنیم که در اسرع وقت پاسخ گزینش‌ها را اعلام کنند تا آنها بتوانند به موقع به دانشگاه فرهنگیان برای آموزش یکساله معرفی شوند.

محمدزاده در پاسخ به این پرسش که «با این حساب قرار است که افراد به اندازه همان 1.5 برابر در گزینش تأیید نشوند؟»، گفت: خیر، اصلاً اینطور نیست.

مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ابتدا شرایط و صلاحیت‌های عمومی را مورد بررسی قرار می‌دهیم و سپس شرایط اصلح را بررسی می‌کنیم. شاید افراد شرایط عمومی را دارند اما شرایط اصلح را نداشته باشند و افراد اصلح‌‌تر را انتخاب می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها