زن معتاد که نوزاد سه ماهه را در مشهد ربوده بود، در عملیات 150 دقیقه‌ای پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۲۰۷۵۸
2 و نیم ساعت عملیات برای دستگیری زن نوزاد ربا

به گزارش جام‌جم، زن جوان بی‌هدف در خیابان الهیه مشهد قدم می‌زد که متوجه کالسکه نوزادی در مقابل خانه‌ای شد. مادر نوزاد در حال باز کردن در خانه بود. خودش را به کالسکه رساند و نوزاد دختر را در آغوش گرفت و از محل گریخت. مادر نوزاد سه ‌ماهه وقتی به سمت کالسکه آمد، شوکه شد. خبری از دختر سه‌ماهه‌اش نبود.

با داد و فریاد مادر کودک، اهالی متوجه ماجرا شده و موضوع را به ماموران پلیس اعلام کردند. با حضور ماموران کلانتری در محل حادثه، تحقیقات محلی آغاز شد تا این که یک زن سرنخ دستگیری متهم را در اختیار پلیس قرار داد. او به ماموران گفت: دقایقی قبل زن جوانی را دیدم که نوزادی را در آغوش داشت و سراسیمه خود را به خیابان اصلی رساند و سوار تاکسی شد.

ماموران برای شناسایی زن جوان و مخفیگاهش، شناسایی راننده تاکسی را در دستور کار قرار داده و پس از ساعتی مرد راننده که از ماجرا مطلع شده بود، خود را به کلانتری رساند.

او اظهار کرد: زن جوان را به صورت دربستی به قاسم‌آباد، بلوار دکتر حسابی بردم و تصور می‌کردم حال فرزندش خوب نیست و به این خاطر سراسیمه است.

با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران ساعت یک بامداد دیروز وارد عمل شده و زن 29 ساله را 150 دقیقه بعد از نوزاد‌ربایی دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌های اولیه منکر نوزادربایی شد و ماموران در بازرسی خانه، اثری از دختر سه‌ماهه به دست نیاوردند. متهم که هیچ راهی برای فرار از حقیقت نداشت، سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: پس از ربودن این نوزاد، او را به خانه یکی از بستگانم در محدود بلوار طبرسی بردم.

فرمانده انتظامی خراسان‌ رضوی در این‌باره گفت: ساعت 2 بامداد دوشنبه، ماموران راهی این خانه شده و نوزاد سه ‌ماهه را سالم تحویل خانواده‌اش دادند.

سردار بهمن امیری‌مقدم ادامه داد: زن جوان به موادمخدر اعتیاد دارد و تحقیقات برای پی بردن به انگیزه او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها