از طریق سایت سازمان سنجش ثبت نام کنید

پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی

رئیس مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران از آغاز ثبت نام و پذیرش دانشجو در این مرکز دانشگاهی از طریق سایت سازمان سنجش کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۲۰۵۰۷
پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی، دکتر غلامرضا کریمی در خصوص زمان ثبت نام و پذیرش دانشجو در این مرکز گفت: ثبت نام مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران در دو مقطع کاردانی و کارشناسی حرفه ای در نیمسال اول سال تحصیلی 95-1394 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در نیمه اول مردادماه 94 آغاز خواهد شد.

وی افزود: این مرکز دانشگاهی در 6 رشته کاردانی حرفه ای و 4 رشته کارشناسی حرفه ای از بین کلیه متقاضیان زن و مرد با سهمیه آزاد و شاغل با مدرک دیپلم و فوق دیپلم دانشجو می پذیرد.

رئیس مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران در ادامه عناوین رشته های تحصیلی این مرکز را به شرح ذیل عنوان کردند:

1-کاردانی حرفه ای تربیت مربی آموزش های شهروندی.

2-کاردانی حرفه ای تربیت مربی خانه کودک و نوجوان.

3-کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی– مددکاری خانواده.

4- کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی- اورژانس اجتماعی.

5-کاردانی حرفه ای امور محله.

6- کاردانی حرفه ای مشارکت های مردمی.

7- کاردانی حرفه ای تکنولوژی آموزشی.

8-کارشناسی حرفه ای مدیریت محله.

9-کارشناسی حرفه ای آموزش بزرگسالان.

10-کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی.

رئیس مرکز آموزش های شهروندی افزود: علاقمندان به ثبت نام در این مرکز علمی کاربردی می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و انتخاب این مرکز در یکی از رشته های کاردانی و یا کارشناسی ثبت نام نمایند.

کریمی افزود: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات به سایت www.amozesheshahrvandi.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 44755175 واحد آموزش تماس حاصل کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كمال عباسنژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
۰
۰
ثبت نام دانشگاه

نیازمندی ها