مرد 62 ساله زمانی که در شهرک شهید باقری تهران ایستاده بود، قربانی حادثه‌ای عجیب شد.
کد خبر: ۸۱۸۵۴۷
پیرمرد رهگذر قربانی حادثه‌ای عجیب

به گزارش جام‌جم، ساعت هشت صبح دیروز مردسالمندی در خیابان بهارستان در شهرک شهید باقری ایستاده بود که ناگهان نقش زمین شد. عابران با مشاهده این صحنه خود را به پیرمرد رساندند. صورت او غرق در خون بود و در کنارش در یک رادیاتور اتوبوس روی زمین افتاده بود. یک دستگاه اتوبوس نیز در حال عبور از آن محل بود که مشخص شد، در رادیاتور این اتوبوس است. اهالی از حرکت اتوبوس جلوگیری کردند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت دراین باره گفت: در بررسی های کارشناسان راهور مشخص شد، اتوبوس شرکت واحد در مسیر جنوب به شمال خیابان بهارستان در شهرک شهید باقری حرکت می‌کرد که ناگهان در قسمت رادیاتور این اتوبوس در انتهای سمت راست آن باز شده و بشدت با صورت رهگذر برخورد کرده است.

سرهنگ مراد مرادی خاطرنشان کرد: مرد 62 ساله به بیمارستان منتقل شد اما براثر شدت مصدومیت فوت کرد.

با گزارش وقوع این حادثه به بازپرس کشیک ویژه قتل، جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد. راننده اتوبوس در این حادثه به‌دلیل رعایت نکردن موارد ایمنی و طبق ماده 187 آیین‌نامه مقصر شناخته شد؛ چراکه وی باید اقدامات لازم را برای مهار در رادیاتور وسیله خود را انجام می‌داد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز علت این حادثه را فرسوده بودن اتوبوس اعلام کرد و گفت: در قسمت عقب اتوبوس‌ها دریچه‌ای مخصوص باتری وجود دارد که این حادثه به دلیل باز شدن نابهنگام این دریچه و برخورد آن با عابر رخ داده است.

وی تاکید کرد: اتوبوس متعلق به بخش خصوصی و شرکت راهور سبز پایتخت بوده و دلایل کارشناسی مبنی بر رعایت نکردن فاصله مطمئنه از سوی اتوبوس، رعایت نشدن سرعت مجاز یا عجله در پیاده‌کردن مسافران در بروز این اتفاق وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها