در 6 ماهه نخست امسال بیش از 2000 ناشر زیر 10 عنوان کتاب منتشر کرده‌اند

ناشرانی که خواب کتاب می‌بینند

مسئول بخش سوره مهر الکترونیک به فعالیت این ناشر در بخش «سامانه‌های بین‌المللی فروش کتاب» اشاره کرد و گفت: عرضه بیش از 70 عنوان از کتاب‌های سوره مهر در سامانه‌های آمازون و گوگل بوک با نام و شابک سوره مهر از جمله فعالیت‌های این ناشر است.
کد خبر: ۸۱۸۴۰۹

امین نادری مسئول بخش سوره مهر الکترونیک (سما) حوزه هنری به فارس گفت: عرضه بیش از 70 عنوان از کتاب‌های انتشارات سوره مهر (شامل ترجمه شده به زبان‌های مختلف و فارسی) در سامانه‌های آمازون و گوگل‌بوک با نام و شابک سوره مهر از جمله اقدامات ماست. عرضه این کتاب‌ها دسترسی به کتاب‌های سوره مهر از هر نقطه جهان را راحت‌تر کرده است.

مسئول بخش سوره مهر الکترونیک حوزه هنری درباره کتاب‌های متنی این انشارات بیان کرد: سما در حال حاضر دارای حدود 500 عنوان کتاب الکترونیک بوده که این عدد به مرور کلیه کتاب‌های سوره مهر را دربرمی‌گیرد. کتاب‌های الکترونیک سوره مهر از طریق نرم‌افزار کتابخوان سوره مهر، سامانه فراکتاب، کتابخوان ایرانسل، اپلیکیشن طاقچه، خط‌خوان و پارس هاب قابل دریافت است.

او بیان کرد: بهره‌گیری از تکنولوژی واقعیت افزوده در مجلات و کتاب‌های سوره مهر و همچنین ایجاد بستر ترویجی و ایجاد فروشگاه اینترنتی با استفاده از نرم‌افزار، برگزاری جشنواره نوروزی کتاب و کتابخوانی و برگزاری آن در فواصل دیگر سال و راه‌اندازی سرویس خودناشری برای علاقه‌مندان را از دیگر برنامه‌های سما عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها